سردار سلامی گفت:شرافت، کرامت و معصومیت خاصی در این بارگاه نورانی است که انسان را به خود جلب می‎‌کند و انسان شیفته این بارگاه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی نماینده، ولی فقیه در استان قم که در حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه وجود مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها برای شهر قم با برکت است، عنوان کرد: زائران و دوستداران اهل بیت (ع) از همه جای عالم به اینجا می‌آیند و افرادی که همجوار ایشان هستند هم از وجود ایشان و هم از حضور و برکت علاقه‌مندان به اهل بیت (ع) بهره مند می‌شوند.

سردار سلامی با بیان اینکه من علاقه خاصی به حرم حضرت معصومه سلام الله علی‌ها دارم و این را بار‌ها اعلام کرده‌ام، افزود: شرافت، کرامت و معصومیت خاصی در این بارگاه نورانی است که انسان را به خود جلب می‎‌کند و انسان شیفته این بارگاه می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه بهانه آمدن ما به قم فقط زیارت است، افزود: من ارادت دلی و فوق العاده‌ای به حضرت معصومه سلام الله علی‌ها دارم و احساس می‌کنم که در این حرم دعای انسان مستجاب است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار