طرح بازرسی و نظارت بر بازار کالا‌های اساسی در قزوین همزمان با سراسر کشور با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر جهاد کشاورزی آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، بر اساس طرح بازرسی و نظارت بر بازار کالا‌های اساسی  ۴۴ گروه بازرسی در استان قزوین تا پایان سال بر بازار کالا‌های اساسی کشاورزی نظارت می‌کنند.

در مانور نظارت و بازرسی بر کالا‌های اساسی کشاورزی، واحد‌های صنفی عرضه محصولات کشاورزی از سم، کود، نهاده، خوراک دام، گندم، مرغ، تخم مرغ، گوشت قرمز، لبنیات، روغن و... مورد نظارت قرار می‌گیرند.

در این طرح، عرضه کالا‌ها به قیمت مصوب مورد تاکید قرار دارد و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در آغاز اجرای این طرح که با حضور روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها برگزار شد، با تاکید بر اجرای موفق این طرح، گفت: جهاد کشاورزی در گذشته از پس انجام طرح‌های بزرگتری برآمده و در اجرای این طرح نیز قطعا موفق خواهد بود.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: باید اجرای این طرح به ویژه بازرسی‌ها در استان‌ها با هماهنگی کامل با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان صورت گیرد و تمام ظرفیت‌ها در این زمینه به کار گرفته شود.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر دقت در فرایند جوجه ریزی در مرغداری ها، تصریح کرد: ما این تعهد را داده ایم که تا آخرین روز خدمت خود، نهاده با نرخ ارز ترجیحی به مرغداران تعلق گیرد و باید دقت شود تا احتکار در این حوزه صورت نگیرد.

فاطمه خمسه، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این مراسم، گفت: بازرسان سازمان، روزانه ۵۰ تا ۶۰ پرونده تخلفات واحد‌های صنفی را به تعزیرات حکومتی ارجاع می‌کنند تا برای ایجاد امنیت و آرامش در بازار گام بردارند.

خمسه افزود: ما در اجرای این طرح تمامی ظرفیت‌ها را به کار خواهیم گرفت و با نزدیک شدن به ایام پایانی سال بدون هیچ اغماضی با متخلفان طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.