امام جمعه موقت اهواز گفت: تمام دشمنان جمع شدند تا چراغ انقلاب اسلامی را خاموش کنند، اما با حماسه مردمی ۹ دی، مشت محکمی بر دهان دشمن زده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد اظهار داشت: بزرگداشت حماسه ۹ دی هر سال به امری واجب تبدیل شده است و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند ۹ دی روزی است که فراموش نخواهد شد.

او افزود: تمام دشمنان جمع شدند تا چراغ انقلاب اسلامی را خاموش کنند، اما با حماسه مردمی ۹ دی، مشت محکمی بر دهان دشمن زده شد به طوری که دشمن درد ناشی از این حماسه امت حزب‌الله را فراموش نکرده است و این حماسه مردمی برای همیشه در تاریخ انقلاب باقی خواهد ماند.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام و المسلمین حاجتی با مرور دلاورمردی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاد و خاطره آیت‌الله مصباح یزدی اضافه کرد: هدف همه بزرگان کشور تداوم انقلاب اسلامی و اتصال آن به حکومت حضرت مهدی (عج) است.

او ادامه داد: اگر چه مشکلات معیشتی در کشور وجود دارد، اما مردم ایران صبور و بصیر هستند و به راه انقلاب اسلامی ادامه داده و قدر آن را می‌دانند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجتی با بیان اینکه ایران هیچ‌گاه به دنبال جنگ تهاجمی نبوده است گفت: ایران همواره مورد جنگ واقع شده و وظیفه ما دفاع از خاک کشور بوده است.

او، مردم عصر حاضر ایران را بهترین مردم در طول تاریخ اسلام دانست و گفت: مردم ایران بی‌بدیل و بی‌نظیر هستند و از صدر اسلام تاکنون چنین ملت بصیر و صبوری را سراغ نداریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجتی به نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تشییع پیکر مطهر امام راحل شلوغ‌ترین تشییع طول تاریخ بوده است چرا که کار بزرگی در طول تاریخ انجام داد و از این رو باید قدر انقلاب و شهدایی که در این راه خون خود را تقدیم کردند بیش از پیش دانسته و با شبهه‌افکنی‌ها مقابله کرد.

او اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نه تنها ذره‌ای از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد بلکه ایران به قدرت بزرگی در منطقه تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجتی با اشاره به حماسه هشت سال دفاع مقدس، گفت: صدام عنوان می‌کرد ظرف یک هفته دیگر در تهران است، اما ملت ایران وارد میدان شد و فرزندان خود را تقدیم نظام و انقلاب کرد.

او افزود: پس از آنکه دشمن نتوانست به هدف خود در جنگ تحمیلی برسد دست به کار شد و در حال حاضر ۷۰۰ موسسه تحقیقاتی پیرامون ایران در غرب به ویژه در آمریکا مشغول فعالیت است و هشت دفتر اطلاعاتی و ۲۰۰ دفتر عملیاتی علیه ایران برنامه‌ریزی می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجتی، راه‌اندازی فتنه ۸۸ با شعار تقلب را از جمله برنامه‌ریزی‌های دشمن علیه نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: با درایت و رهبری مقام معظم انقلاب و بصیرت مردم همیشه در صحنه این فتنه نیز مانند فتنه‌های دیگر دشمنان خنثی شد.

او، علم کردن داعش را فتنه دیگر دشمن دانست و گفت: داعش جنایت‌های بسیاری مرتکب شد و به ویژه تلاش داشتند شیعه را نابود کنند و جوانان شیعه بسیاری را در عراق شهید کردند، اما فتنه داعش هم به برکت وجود سردار سلیمانی و مدافعان حرم خاموش شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار