مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: حرکت مردمی در نهم دی ۸٨ در مسیر ولایت، به وحدت ملی جانی دوباره داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج  در تجمع گرامیداشت نهم دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در میدان شهید مطهری شهر سمنان، نهم دی را حماسه الهی دانست و گفت: مردم در مسیر و در دفاع از ولایت قیام کردند و وحدت ملی جانی دوباره گرفت.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج، ریشه فتنه سال ۸۸ را حاصل شکستن وحدت میان مردم از سوی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: فتنه سال ۸۸ کشور را ۹ ماه درگیر آشوب کرد و با هدف نابودی انقلاب اسلامی و از بین بردن وحدت و برائت ایجاد شد، ولی با هدایت مقام معظم رهبری و هشیاری وفاداران انقلاب و مردم دلبسته به نظام بی‌سرانجام ماند.

وی تاکید کرد: وحدت مردم و برائت از دشمنان همراه با ولایتمداری برای عبور از مشکلات، رسیدن به آرامش و پیشرفت انقلاب اسلامی لازم است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج یادآور شد: ضرورت رسیدن به سعادت، خوشبختی، ثروت و رفاه از زبان قرآن کریم وجود دو رکن وحدت و مرزبندی با دشمنان است.

دشمن‌شناسی از تاکید‌های قرآن کریم است

وی در خصوص بیان صریح بی‌اعتمادی به بیگانگان در قرآن اظهارداشت: مرزبندی با دشمنان و بیگانگان و اعتمادنکردن به آنان باید رعایت شود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج عنوان کرد: راه نجات کشور در امید بستن به آمریکا و اروپا نیست بلکه در برابر دشمنان همیشه آماده ایم و در دفاع از مردم لحظه‌ای تردید و غفلت وجود ندارد.

وی اشارات قرآن کریم را رهنمود انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: آرمان ها، ارزشها، اهداف، مشکلات، راهکار‌ها و راه نجات انقلاب را باید با نگرش و گفتمان قرآنی بیابیم.

تویسرکانی با اشاره به امت واحده ادامه داد: وحدت میان مردم زمینه ساز رشد و تعالی است و بر اساس قرآن و سیره اهل بیت (ع) از تفرقه و کینه میان یکدیگر باید دوری کرد.

تویسرکانی ابرازداشت: گفتمان سازی مفاهیم قرآنی توسط مقام معظم رهبری یکی از مولفه‌های ایجاد بصیرت در میان مردم و جامعه است و این بصیرت سبب عبور از فتنه شد.

تویسرکانی با اشاره به تحریم‌های حداکثری ۱۲ ساله دشمنان علیه ایران اسلامی یادآورشد: مطالبات مردم و فشار اقتصادی زیاد است، ولی با وحدت، دستگیری از مستضعفین و کمک‌های مومنانه می‌توان از این بحران عبور کرد.

وی اضافه کرد: مسئولان در نوکری به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند، زیرا بنا به فرموده مقام معظم رهبری راه نجات از این وضعیت نوکری و خدمت به مردم است.

مردم انقلابی و خانواده‌های معظم شهدای شهر سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار و جمعی از مسولان استان و این شهرستان در این تجمع حضور داشتند و همگی فریاد برائت از استکبار و تاکید بر وحدت امت در مسیر ولایت فقیه سردادند.

انتهای پیام / ن 

برچسب ها: حماسه 9 دی ، روز بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.