معاون پارلمانی رئیس جمهور مطرح کرد؛

تحریم‌ها، انتقام دشمن در پی ناکامی فتنه نهم دی

معاون پارلمانی رئیس جمهور تحریم سالهای اخیر را از جمله پیامدهای فتنه نهم دی دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در تجمع یوم اله نهم دی در مصلی وحدت گرگان گفت: اگر چه مردم با حضور بی نظیر خود در روز نهم دی آب پاکی را روی دست دشمن ریختند و به التهابات پایان دادند، اما دشمنان برای انتقام گیری تحریم‌های مختلف اعمال کرده است.

او ادامه داد: حضور گسترده مردم در ۹ دی نشان دهنده بینش بالا، ولایتمداری و بصیرت بالای مردم است و نشان می‌دهد خط سرخ شهادت همچنان ادامه دارد.

حسینی گفت: البته در استان گلستان مردم ۸ دی ماه به صحنه آمدند و در جبهه مبارزه با باطل پیشگام بودند که این نشان دهنده بینش بالای مردم گلستان است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در فتنه نهم دی همه دشمنان نظام از غرب تا عرب‌ها دست به دست هم دادند تا ایران را از پا در بیاورند و مشروعیت نظام را در سطح افکار عمومی دنیا و جبهه مقاومت آسیا زیر سوال ببرند، اما با بصیرت و هوشیاری مردم نقشه‌های دشمن نقش برآب شد.

او  همچنین با اشاره به اینکه خدمت به مردم لازم است و همه باید تلاش کنند افزود: باید روحیه مجاهدت، انقلابی گری و روحیه جهادی در بین مسئولان وجود داشته باشد و کسی که مرد میدان نیست صحنه را ترک کند و مدیریت را به نیرو‌های دلسوز و جهادی بسپارد.

حسینی ادامه داد: مسئولان هم باید با تمام توان کار کنند، رئیس جمهور خود را در تمام ایام وقف مردم کرده اند و جلساتی که ۱۰ سال تعطیل شده بود را دوباره فعال کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تهدید دشمنان و فتنه گران باعث انسجام، همبستگی و وحدت ملت ما می‌شود و این اقدامات نتیجه برخورداری از اندیشه‌های امام و رهبری و سردار سلیمانی بود که وحدت بخشید.

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دفاع از سلامت مردم و توفیقات بدست آمده، گفت: در حوزه اقتصادی هم توفیق خواهیم یافت.

منبع:صدا و سیما

انتهای پیام/م

برچسب ها: 9 دی ، بصیرت ، ولایتمداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.