استاندار خراسان رضوی گفت: مردم غیور ایران اسلامی نهم دی ماه ۸۸ در حمایت از ارزش‌های انقلاب با آرمان انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یعقوبعلی نظری  استاندار خراسان رضوی  در پیامی که به مناسبت فرا رسیدن سالگرد نهم دی ماه روز بصیرت صادر کرد گفت: ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی با حضور و خلق حماسه ۹ دی برگ زرینی دیگر در کارنامه بصیرت افزایی خود در حمایت از نظام اسلامی و ارزشهایمان به ثبت رساند.

در ادامه این پیام آمده است:به برکت خون شهیدان، امام راحل و فرامین سکاندار این انقلاب مقام معظم رهبری، به رغم فشار‌های دشمنان و مخالفان سرسخت انقلاب اسلامی، مسیر توسعه و پیشرفت در مقیاس گام دوم انقلاب پایه ریزی شده و درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان شیفتگان بسیار دارد.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان رضوی گفت: به عنوان خدمتگزار مردم شریف و انقلابی استان پهناور خراسان رضوی از جوار بارگاه مطهر رضوی، فرارسیدن نهم دی ماه روز بصیرت و تقارن آن با ایام شهادت سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و توفیقات روز افزون برای یکایک شیفتگان انقلاب اسلامی مسالت دارم.

او در ادامه این پیام گفت:حضور مردم حماسه ساز ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید و مردم در این حماسه انزجار خود را از اغتشاشگران و دشمنان نشان دادند و بر پیمان خود با رهبری تاکید کردند.
نهم دی در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام//م.م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.