درخواست اعطای تسهیلات به ۵۱ طرح اشتغال زا در کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه به تصویب رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، موهبتی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در سومین جلسه کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، ضمن قرائت دستور کار جلسه، بر لزوم توجه دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته به رعایت عدالت در توزیع شهرستانی اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ تأکید کرد.

او گفت: از نمایندگان دستگاه‌ها می خواهیم با توجه به محدودیت اعتبارات، موضوع تطابق طرح‌ها با اولویت‌ها و نیاز‌های استان را مد نظر داشته باشند.

بهروزی معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان نیز در ادامه به ابلاغ برنامه اشتغال وزارت نفت و همچنین برنامه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و سپس طرح‌های متقاضی تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در حوزه‌های صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری را که قبل از این در کمیته کارشناسی بررسی و تصویب شده بود، معرفی کرد.

سپس نمایندگان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به ارائه توضیحاتی در خصوص طرح‌های معرفی شده پرداختند که توسط اعضای کمیته مورد بررسی و اعلام نظر قرار گرفت.

در این جلسه ۱۴ طرح گردشگری متقاضی تسهیلات در حوزه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مبلغ ۲۳۶ میلیارد ریال، ۱۲ طرح در حوزه سازمان صنعت، معدن و تجارت به مبلغ هزار و ۴۸۷ میلیارد ریال و ۲۵ طرح گلخانه‌ای در حوزه سازمان جهاد کشاورزی استان به مبلغ ۲۷۶ میلیارد ریال به تصویب کمیته استانی رسید و مقرر شد اقدامات لازم جهت معرفی طرح‌ها به بانک‌ها و مؤسسات عامل صورت گیرد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار