نشست بانوان حوزوی با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در جامعة الزهرا قم

نشست بانوان حوزوی با خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سالن جلسات مدیریت جامعة الزهرا قم برگزار شد.

به گزارشباشگاه خبرنگاران جوانازقم، نشست بانوان حوزوی با انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سالن جلسات مدیریت جامعة الزهرا قم برگزار شد.

در این نشست خانم برقعی مدیر جامعة الزهرا ضمن خیر مقدم از خزعلی گفت: مجموعه جامعة الزهرا قم همیشه مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفته و عملکرد این مجموعه تا کنون رضاست بخش بوده.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: در این مرکز بخش آموزش و پژوهشگاه و گروه علمی است که تاکنون بیش از ۲۰ هزار فارق التحصیل داشته و از ۷۵ نوع مهارت آموزی برای بانوان در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی برخوردار است.

خانم برقعی درباره تامین ظرفیت این مجموعه خواستار حمایت مالی شد.

خزعلی در این نشست با ابراز صمیمیت با بانوان حوزوی گفت: مجموعه جامعة الزهرا مانند یک خانواده‌ای است که تکمیل کننده‌ی نیاز‌های جامعه می باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه افزود: برای بهبود وضع جامعه نیازمند برگزاری نشست‌های متعدد بصورت علمی و پژوهشی هستیم تا از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها جلوگیری شود.

خزعلی بیان کرد: مسئولیت بزرگ جامعة الزهرا هدف دهی و مسیر یابی برای اقشار مختلف جامعه بانوان است که باید با جدیت بیشتر پیش گرفته شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه به موضوع آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: مشاورین و متخصصینی که مسلط به مبانی اسلامی و روان شناختی نسبت به علم روز و علم کهن هستند باید پای کار بیایند و به جذب بانوان به این مجموعه کمک کنند.

خزعلی درباره تخصیص بودجه برای این مجموعه گفت: این موضوع نیازمند پیگیری مجدد از سوی مجلس هست چرا که در مصوبات اخیر، بودجه در دولت ادغام شده است.

نشست بانوان حوزوی با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در جامعة الزهرا قم

انتهای پیام/ح

برچسب ها: سفر استانی ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار