معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان مدیحه سرای این استان به مسابقات کشوری راه یافتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید بهاءالدین ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ گروه همخوانی و مدیحه سرایی دانش‌ آموزی پسران و دختران مقطع تحصیلی متوسطه دوم این استان به مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات کشوری راه یافت. 

او افزود: این دوره از مسابقات ویژه مراکز دارالقرآن ‌اداره های کل آموزش و پرورش سراسر کشور بوده است. 

ملک حسینی ادامه داد: تشکیل گروه های همخوانی و مدیحه سرایی دانش آموزی یکی از فعالیت های مهم اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان های کشور در مراکز دارالقرآن است. 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: سال تحصیلی جاری ۲۸ گروه همخوانی و مدیحه سرایی دانش آموزی در ۱۴ مرکز دارالقرآن این استان تشکیل و در مرحله استانی با یکدیگر رقابت کردند. 

ملک حسینی عنوان کرد: پس از داوری و ارزیابی ها گروه های همخوانی و مدیحه سرایی دانش آموزی دختران نور الزهرا و پسران طاها از مرکز دارالقرآن امام محمدباقر (ع) شهرستان چرام با کسب رتبه نخست استانی به مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات کشوری در استان  آذربایجان شرقی راه یافت. 

او اضافه کرد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات هفته نخست بهمن ماه امسال به صورت مجازی (ارتباط تصویری زنده) برگزار خواهد شد و  زمان دقیق آن نیز به زودی تعیین و اطلاع رسانی می شود. 

بیش از ۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.