مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: راه اندازی سامانه تخصصی موسسات خیریه و ثبت اطلاعات مددجویان و خدمات ارائه شده گامی برای کاهش موازی کاری در این حوزه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضوان باقلاچی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در جلسه تبیین طراحی و راه اندازی سامانه ملی شبکه‌های مردمی در قالب پنل تخصصی موسسات خیریه، راه اندازی این سامانه را در توزیع عادلانه خدمات موثر دانست.

او ادامه داد: با توجه به اینکه خیرین سالهاست که به عنوان ایثارگران اجتماعی در جامعه فعالیت می‌کنند، توزیع عادلانه کمک‌های خیرین از موازی کاری و بی نظمی در توزیع خدمات بین نیازمندان جلوگیری می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: ساماندهی موسسات خیریه مورد تاکید مسوولان و بزرگان استان بوده و این سامانه در ساماندهی و کمک رسانی عادلانه به نیازمندان نقش بسزایی خواهد داشت.

باقلاچی در ادامه با اشاره به تلاش برای تامین مکان برای اسکان موسسات خیریه ادامه داد: تلاش‌های لازم برای تامین مکان از ساختمان‌های بلااستفاده دستگاه‌ها انجام می‌شود.

باقلاچی همچنین از اختصاص یک روز در هفته برای بیان مشکلات و آسیب‌های استان با خیرین خبر داد و گفت: در این روز با حضور خیرین و مسوولان ارشد استان راهکار‌های حل مسایل و آسیب‌های استانی اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.