در این گزارش به بررسی برخی از انواع بازی فکری پرداختیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در بین تمامی باز‌ی‌هایی که وجود دارند، بازی فکری جایگاه ویژه‌ای دارد، چراکه علاوه بر برانگیختن استعداد و هوش افراد، آنها ساعت‌های زیادی در طول روز می‌توانند سرگرم شوند و از انجام این بازی ‌های هیجان انگیز لذت ببرند.

بازی فکری کارت شب‌های مافیا مدل BOX:کارت بازی شب‌های مافیای مهرتاب ویژن دارای ۲۱ کارت است  ( ۵ کارت مافیا ، ۱۰ کارت شهروند و ۶ کارت خروج ) و مجموعه کارت‌ها برای بازی ۱۰ الی ۱۵ نفر به روش مسابقه شهروند و مافیا شبکه سلامت طراحی و تولید شده است. این بازی برای رده سنی نو جوانان و بزرگ سالان مناسب است و با قیمت ۲۷ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

 

قیمت انواع بازی فکری  در بازار

 

بازی فکری 108کارتی اونو مدل uno742: بازی UNO نوعی بازی کارتی دو تا ۱۰ نفره است و برای کودک ، نو جوان و بزرگسال مناسب است. قیمت این کالا ۱۶ هزار و  ۴۹۰ تومان است.

 

قیمت انواع بازی فکری  در بازار

 

بازی فکری زیرخاکی مدل 002: بازی کارتی زیرخاکی یک بازی رومیزی سریع و سرگرم‌کننده است که در آن بازیکنان در تلاش برای کسب بیشترین اشیای عتیقه، شانس خود را تا مرز شجاعتشان پیش می‌برند و  تعداد نفرات این بازی بیش از ۴ نفر است. قیمت این کالا ۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

 

قیمت انواع بازی فکری  در بازار

 

بازی فکری مدل lonpos101: ابعاد کالا 200*150*20 میلی‌متراست و مناسب برای رده سنی کودکان و نوجوانان است و قیمت آن ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومان است.

قیمت انواع بازی فکری  در بازار

بازی فکری فکرآذین مدل راز جنگل: ابعاد این کالا30x260x350 میلی‌متر است و مناسب برای کودک و نوجوان است و تعداد بازیکن آن بیش از ۴ نفر است. قیمت این کالا ۵۸ هزار و ۶۰۰ تومان است.

قیمت انواع بازی فکری  در بازار

بازی فکری مجیک تویز مدل گربه انفجاری:گربه‌های انفجاری یک بازی استراتژیک و ریسکی شبیه به بازی رولت روسی است. بازیکنان تا زمانی که یک نفر کارت گربه منفجره را بردارد، از مخزن کارت بر‌می‌دارند. قیمت این کالا ۴۰ هزار و ۸۰۰ تومان است.

قیمت انواع بازی فکری  در بازار

عکس کالا نام قیمت (تومان) 
قیمت انواع بازی فکری  در بازار بازی فکری کارت شبهای مافیا مدل 27.000
قیمت انواع بازی فکری  در بازار بازی فکری 108کارتی اونو مدل uno742 16.410
قیمت انواع بازی فکری  در بازار بازی فکری زیرخاکی مدل 78.500
قیمت انواع بازی فکری  در بازار بازی فکری مدل lonpos101 28.300
قیمت انواع بازی فکری  در بازار بازی فکری فکرآذین مدل راز جنگل 58.600
قیمت انواع بازی فکری  در بازار بازی فکری مجیک تویز مدل گربه انفجاری 40.800

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۰ دی ۱۴۰۰
وایlonpos رو از یه جعبه شانسی برده بودیم چقدر باهاش بازی کردیم
آخرین اخبار