مردم با حضور حماسی خود در ۹ دی ۸۸ نشان دادند که آرمان های اسلام و انقلاب را فراموش نمی کنند و تا پای جان از آن ها دفاع می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در عاشورای سال ۱۳۸۸ فتنه‌ای با رمز تقلب شکل می‌گیرد که هدف فتنه گران براندازی نظام بود و از هیچ بی‌حرمتی ترسی نداشتند.

اما مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران که از توهین به مقدسات ‏، خون شان به جوش آمده بود با اتحاد و یکپارچگی در مقابل این فتنه ایستادند.

در نهم دی  ۱۳۸۸ مردم ایران نشان دادند با بصیرت در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کرده اند هرگز نه راه را گم می‌کنند و نه دست از ولایت فقیه بر می‌دارند.

توهین به مقدسات قابل قبول نیست

یکی از شهروندان بیرجندی گفت: مردم در نهم دی ماه نشان دادند که راه ایرانیان از راه فتنه گران جداست و مردم راه ولایت را رها نمی‌کنند.

او گفت: در نهم دی ماه ۱۳۸۸  مردم به دشمنان و فتنه گران فهماندند که توهین به مقدسات آن‌ها مورد قبول نیست و تا هر زمان که لازم باشد مردم پای اسلام و انقلاب ایستاده اند.


بیشتر بخوانید


این شهروند بیرجندی گفت: در حال حاضر نیاز داریم تا وقایع حماسی مردم در سال ۸۸ را بازخوانی و مرور کنیم تا یادمان نرود که چگونه پای آرمان و ارزش هایمان ایستاده ایم.

او گفت: این انقلاب به سادگی به دست نیامده است که با فتنه‌هایی این چنینی از بین برود بلکه خون هزاران شهید ریخته شده است تا انقلاب اسلامی ایران شکل بگیرد و پاینده باشد.

حافظه مردم نباید نهم دی را فراموش کند

حجت الاسلام طیبی فر جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جامعه اسلامی باید بدانند کسانی که به وجود آورندگان فتنه سال ۸۸ خط قرمز نظام هستند.

او گفت: رهبر معظم انقلاب نهم دی را یوم الله نامیدند و امروز نیز باید بر چنین حماسه‌ای از سوی مردم توجه شود.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: دلیل تأکید بر زنده نگه داشتن حماسه نهم دی ماه ۱۳۸۸  این است که حافظه تاریخی مردم، خیانت فتنه گران را فراموش نکند.

انتهای پیام/ س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.