مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: مردم در ۹ دی نشان دادند پای عهد خود با ولایت ایستاده اند و برای دفاع از انقلاب اسلامی همواره آماده هستند.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمود محمودی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در آئین گرامیداشت یوم الله ۹ دی در شهرستان پاسارگاد با اعتقاد به اینکه «جهاد تببین و روشنگری» برهم زنندۀ نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: مردم در ۹ دی ۸۸ نشان دادند پای عهد خود با ولایت ایستاده اند و برای دفاع از انقلاب اسلامی همواره آماده هستند.

او افزود: در سال ۱۳۸۸ رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با تاسی ازسیره امیرالمومنین علی علیه السلام در مواجهه بافتنه گران زمان خود که همانا بصیرت بخشی و جذب حداکثری و دفع حداقلی بود، پرچمدار دفاع از انقلاب اسلامی بودند و مردم نیز با تبعیت از ولایت فقیه به میدان آمدند و یوم الله ۹ دی را رقم زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس ضمن یاد و خاطره شهیدان و پاسداشت مقام والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: شهیدان ستارگان راه انقلاب اسلامی هستند و اگر در مسیر آنان قدم برداریم در فضای غبارآلود فتنه‌ها راه را گم نکرده و بدون شک به سعادت دنیا و آخرت نیز دست پیدا خواهیم کرد.

محمودی‌زاده مولفه "بصیرت" را ویژگی مهم شخصیت شهیدان دانست و گفت در روز‌های پیش رو استان فارس شاهد برگزاری مراسم تشییع شهدای دفاع مقدس خواهد بود و در این عرصه نیز مردم مومن و انقلابی فارس حضور گسترده و باشکوهی خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه فتنه ۸۸ هزینه گزاف و خسارت عظیمی برای ملت و کشور ایران در پِی داشت، گفت: خواص بی بصیرت در آن فضای غبارآلود به فتنه انگیزی پرداختند و هرگز نمی‌توان از گناه و نقش آنان در فتنه ۸۸ چشم پوشی کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار