خطیبی: بازیکنانم با غرور وارد میدان شدند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره شکست تیم خود مقابل صنعت نفت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در ۱۰ دقیقه اول خوب بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم، اما بعد از آن نفت بازی را در اختیار گرفت و موقعیت هم داشت. شرایط طوری شد که گل اول را خوردیم و بعد از آن با تغییر سیستم جبران کردیم.

وی ادامه داد: امروز یک مقدار بی نظم بازی کردیم و گل دومی هم که خوردیم، اتفاقی افتاد که حتی خود نفتی‌ها هم گفتند بزنید بیرون، اما این اتفاق نیفتاد و گل خوردیم، کار درستی نبود. در کل از شرایط خودمان و بی نظمی که داشتیم، راضی نبودم.

سرمربی آلومینیوم در خصوص داوری گفت: با اینکه باختیم، اما داوری خوب بود. در هفته‌های قبل هم که به ضرر ما گرفتند، هیچ اعتراضی نکردیم. این اولین باخت ما بود و امیدوارم آخرین باخت مان هم باشد. امروز مقصر اصلی من بودم و باید در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

خطیبی گفت: یک مقدار احساس کردم بچه‌ها با غرور وارد میدان شدند و فکر می‌کردند که بازی را برده‌اند و امیدوارم این شکست آن غرور را از بین ببرد و در بازی‌های بعدی دیگر این چنین نباشند. در مجموع همانطور که گفتم مقصر باخت بودم و نتوانستیم تمرکز خوبی روی کار دفاعی داشته باشم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار