معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: دو بازارچه از سوی شهرداری همدان برای عرضه میوه و کالا‌های اساسی با قیمت مصوب در شهرک شهید مدنی و شهرک شهید مدرس ساخته می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یزدان آزرمی معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان در کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان همدان با بیان اینکه دو بازارچه از سوی شهرداری همدان برای عرضه میوه و کالا‌های اساسی با قیمت مصوب در شهرک شهید مدنی و شهرک شهید مدرس ساخته می شود،بیان کرد: نظارت مؤثر، افت و خیز قیمت کالا‌های بازار را به تعادل خواهد رساند.

او با بیان اینکه تعداد ۲۷ بازرس از بسیج اصناف و ۵ بازرس از سازمان صنعت، معدن و تجارت به شبکه ناظر بازار اضافه خواهند شد، گفت: کمیته اقدام مشترک دستگاه‌های ناظر بر بازار را هماهنگ‌تر خواهد کرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان اضافه کرد: نقاط قوت و ضعف طرح عرضه میوه با نرخ دولتی در پیک تقاضای بازار بررسی و اصلاح شود.

او با اشاره به اینکه طرح بازرسی از بازار باید واقع بینانه همراه با نتیجه‌ای ملموس برای آحاد مردم و حاکمیت صورت پذیرد، بیان کرد: بازرسی‌های مشترک باید به دور از موازی کاری در پهنه بندی‌های منطقه‌ای شهرستان واحد‌های صنفی را پوششی جامع دهد.

آزرمی گفت: برنامه بازرسی از اصناف همدان از سوی تیم‌های مشترک اداره جهاد، بسیج و اتاق اصناف از بازار همدان انجام خواهد شد.

او از تفویض نظارت بر تولید، توزیع آرد و کیفیت نان شهرستان به اداره جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: باید نظارت بر عملکرد نانوایان در کنار رسیدگی به امور این قشر برنامه ریزی شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان بیان کرد: دو بازارچه از سوی شهرداری همدان برای عرضه میوه و کالا‌های اساسی با قیمت مصوب در شهرک شهید مدنی و شهرک شهید مدرس در دست اجرا است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.