پیام‌های رسیده در تاریخ ۸ دی ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشان www.yjc.news روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

گلایه دانشجویان از شهریه بالای دانشگاه آزاد
دانشگاه آزاد برای کلاس‌های ضبط شده هم مبلغ جدا دریافت می‌کند. یعنی دانشجویان باید یکبار برای خود کلاس هزینه بدهند و برای مشاهده ضبط شده همان کلاس روی سایت دوباره پول بدهند لطفا پیگیری کنید.


تاخیر در تحویل مسکن مهر فرهنگیان در شهر جدید هشتگرد
باسلام، در سال ۹۴ علی رغم تسویه حساب کامل مالکین مسکن مهر فرهنگیان کرج واقع در فاز ۷ هشتگرد متقاضیان در انتظار تحویل خانه‌های خود هستند لطفا این موضوع را پیگیری فرمایید.


ساخت منزل مسکونی شش طبقه غیر مجاز در حریم  رودخانه
با سلام. ساخت ساز غیر مجاز منزل مسکونی شش طبقه در حریم رودخانه نسارود واقع در شهرستان رامسر بخش دالخانی روستای آزرچال باعث گلایه ساکنان این منطقه شده است. پیگیری کنید.


تاخیر در تحویل خودرو‌های شهاب خودرو
شرکت شهاب خودرو بعد از گذشت ۸ماه اقدام به انتقال سند خودرو به نام خریدارن نکرده و به هیچ عنوان آن‌ها جوابگو نیستند. پیگیری کنید.


اعلام نتایج ازمون استخدامی وزارت علوم
با سلام به استحضار می‌رساند؛ بیش از سه ماه از آخرین اطلاعیه ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص آزمون استخدامی پیمانی وزارت علوم در سال ۱۴۰۰ می‌گذرد و طبق بخشنامه‌های ارسالی اغلب مراکز و دانشگاه‌ها پروسه تحویل مدارک و انجام مصاحبه علمی را انجام داده‌اند، ولی چند دانشگاه متاسفانه به دلیل نبود تقویم زمان‌بندی مشخص برای اتمام کار‌های اداری تاکنون حاضر به برگزاری مصاحبه علمی و در نتیجه ثبت نمرات قبول شدگان نیستند. پیگیری کنید.


نگرانی خانواده‌ها از ویروس امیکرون و برگزاری امتحانات حضوری
با توجه به شیوع ویروس کرونا مدارس اقدام به برگزاری امتحانات حضوری کرده است که این موضوع باعث نگرانی دانش آموزان و والدین آن‌ها شده است. پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار