آیت الله حسینی بوشهری گفت:پیشگیری از جرایم نیازمند فرهنگ سازی و ریشه یابی، تحلیل و مطالعه دقیق آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت الله حسینی بوشهری  رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار فرمانده کل انتظامی گفت: اگر علل آسیب‌های اجتماعی به خوبی مطالعه و ریشه یابی شود، بهتر و با سهولت بیشتر می‌توان در زمینه کاهش جرایم و فرهنگ سازی در زمینه‌های مختلف قدم برداشت.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: امروز مردم نیروی انتظامی را پناهگاه و ملجاء امنی برای آرامش و آسایش زندگی خود می‌دانند و این افتخاری بزرگ برای این مجموعه خدوم است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور به موقع نیروی انتظامی در منازعات، مشاجرات و مشکلات اجتماعی را مطلوب ارزیابی و تاکید کرد: پلیس باید قبل از ایجاد امنیت، احساس امنیت در جامعه را تقویت کند.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: نیروی انتظامی در اجرای قوانین باید با صلابت، اما در عین حال منعطف باشد و سیاست‌ها و برنامه‌های تشویقی و بازدارنده اش را متناسب با فرهنگ و موقعیت هر شهر ابلاغ و اجرا کند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اینکه نیروی انتظامی علاوه بر ماموریت‌ها و خارج از وظایف تعریف شده اش، در مرز‌های کشور در راه مقابله با اشرار و دشمنان، شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب می‌کند، برگ زرینی بر افتخارات این فرماندهی است و مردم هم قدردان آن هستند.

آیت الله حسینی بوشهری در آخر با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم، خواستار توجه بیشتر فرمانده کل انتظامی کشور به حفظ و ارتقای امنیت و آرامش در این شهر شد.

در ابتدای این دیدار سردار اشتری گزارشی از مجموعه فعالیت‌های نیروی انتظامی در زمینه تخحقق پلیس هوشمند ارائه کرد.

فرمانده کل انتظامی همچنین با حضور در مراسم پایانی هفتمین دوره مدیریت بحران ویژه ۱۵۰ نفر از فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها با قدردانی از دست اندران آن بر اثر گذاری این دوره‌های آموزشی و مقابله با تهدیدات نرم دشمنان تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار