گندم مورد نیاز استان چهارمحال و بختیاری برای ۳ ماه آینده ذخیره‌سازی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد تنظیم بازار با اشاره به لزوم تامین به‌موقع کالا‌های اساسی مردم گفت: گندم مورد نیاز این استان تا سه ماه آینده در انبار‌ها ذخیره‌سازی شده است.

او تاکید کرد: شش هزار تن گندم جدید در هفته‌های آینده به انبار‌های استان حمل می‌شود و تامین و ارسال به‌موقع و کافی آرد مورد نیاز مناطق عشایری استان به‌طور جدی در دستور کار مسئولان مرتبط باشد.

نصیری با اشاره به تولید مرغ مازاد بر نیاز استان اضافه کرد: خرید تضمینی مرغ و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از وارد شدن ضرر و زیان به مرغداران اولویت ستاد تنظیم بازار است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: براساس گزارش‌های دریافت شده، توزیع قیمت مرغ در برخی از شهرستان‌ها مانند لردگان و بروجن بالاتر از نرخ مصوب است که پیگیری و نظارت بر فروش این کالای اساسی ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای رفع مشکلات موجود در حوزه حمل و نقل نهاده‌های دامی به استان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، وضعیت افزایش قیمت کرایه بار و گرفتن مبلغ مازاد از سوی برخی رانندگان بررسی و این مشکل رفع شود.

نصیری گفت: سامانه بازارگاه که برای فروش کالا‌های اساسی به‌صورت اینترنتی طراحی شد می‌تواند تاثیر مطلوبی برای تنظیم بازار و ارائه محصولات با نرخ مصوب داشته باشد.

او افزود: قیمت‌گذاری میوه و صیفی‌جات در میادین میوه و تره‌بار استان باید در کمیته‌ای تخصصی بررسی و هرگونه قیمت‌گذاری میوه با هماهنگی ستاد تنظیم بازار انجام شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار