مددجویان کمیته امداد برای ثبت نام مسکن ملی اقدام کنند

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین از مددجویان ساکن در مناطق شهری استان که فاقد مسکن هستند، خواست هرچه سریع‌تر در طرح مسکن ملی ثبت نام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سید مهدی آبفروشها، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین گفت: تأمین مسکن یکی از نیاز‌های جدی جامعه انسانی است از این رو خانواده‌های فاقد مسکن، با پرداخت اجاره بهاء این مشکل را به صورت موقتی رفع می‌کنند.

وی افزود: تأمین اجاره بهاء برای خانواده‌ها با دشواری‌هایی روبروست و این دشواری برای خانواده‌های نیازمندی که در تأمین معاش خود دچار مشکلات مختلفی هستند، دو چندان است از این رو رفع مشکل مسکن ین خانواده‌ها ضرورت بیشتری دارد.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت برنامه‌ای برای ثبت نام مسکن حمایتی دارد که تحت عنوان مسکن ملی در حال اجراست تا برای خانه دار کردن نیازمندان اقدام شود.

وی افزود: مددجویان تا پایان دی ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت https://saman.mrud.ir نسبتبه ثبت نام خود اقدام کنند چراکه ارائه خدمت مسکن با توجه به ثبت نام در این سایت خواهد بود.

آبفروش‌ها تصریح کرد: کمیته امداد تعدادی از واحد‌های مسکن مهر را برای نیازمندان اختصاص داد، که در حال حاضر نیز تلاش می‌کنیم از این ظرفیت برای تأمین مسکن مددجویی استفاده کنیم.

وی افزود: مددجویان  برای اینکه در دریافت خدمات مسکن دچار مشکل نشوند، ضرورت دارد در این طرح ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیه سحرخیز
۰۴:۱۹ ۰۹ دی ۱۴۰۰
یعنی مسکن میدن به تحت پوشش زنان بی سرپرست
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه اختیاری
۲۲:۱۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
ثبت نام مسکن مهر