ناظرانی از وزارت آموزش و پرورش با سفر به استان ها بر چگونگی اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در جریان برگزاری امتحانات نظارت می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: امتحانات نوبت اول مدارس استان حضوری است و نظارت کامل بهداشتی  بر نحوه برگزاری آزمون نوبت اول دانش آموزان توسط نیروهای آموزش و پرورش با همکاری شبکه بهداشت و درمان در همه مدارس استان انجام می‌شود.

او افزود: ناظرانی از شهرستان ها، مناطق، اداره کل آموزش و پرورش مازندران و وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری نوبت اول امتحانات در مدارس استان نظارت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: ناظرانی از وازرت آموزش و پرورش برای همه استان‌های کشور اعزام شدند که در مازندران این ناظران در طی دو روز  بر اجرای برنامه ریزی برای امتحانات و اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس هنگام امتحانات نظارت خواهند کرد.

سعدی پورگفت: سلامت دانش‌آموزان اولویت اول آموزش و پرورش است و  مدیران مدارس در صورت هرگونه ابتلای دانش آموزان بلافاصله اقدامات لازم را انجام خواهند داد.


بیشتر بخوانید:

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: گزارشی مبنی بر ابتلای دانش آموزان در استان به ویروس کرونا از دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام نشده است.

عباس پور نماینده وزیر آموزش و پرورش در جریان بازدید از مدارس نصر شهرک فرهنگیان، شهید فلاحی و شهید خیری مقدم گفت: این بازدید‌های میدانی برای شناسایی بهتر مشکلات، برطرف‌سازی آن‌ها و نزدیک شدن به وضعیت مطلوب است.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار