سپیده خمری گفت: سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سپیده خمری عضو تیم ملی سپک تاکرا، سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» را یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی اعلام کرد و گفت: این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و همواره زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد.

او اخلاص را مهمترین ویژگی اخلاقی شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: سردار سلیمانی مغز متفکر نظامی ایران در صحنه مبارزه با تروریسم بود.

خمری، صمیمیت، همه جانبه نگری، احترام به همه بدون نگریستن به تفاوت رنگ، گویش، نژاد و وفادار به همه جریانات درون نظام را از مهمترین ویژگی‌های این بزرگمرد برشمرد و تصریح کرد: ما ورزشکاران با تاثیر از شهید سلیمانی باید خادم واقعی مردم ایران باشیم.

او بیان کرد: ما ورزشکاران باید برای پیشرفت کشور و به اهتزاز درآوردن پرچم ایران، ضمن الگو قرار دادن سردار سلیمانی، اخلاق و منش پهلوانی را هر چه بیشتر در ورزش مان زنده نگه داریم.

این ملی پوش کرمانی با تأکید بر اینکه باید مانند حاج قاسم پای حرف ماند و آنچه به عنوان راه عزت و سرافرازی اسلام است را ادامه دهیم، گفت: نه تنها ورزشکاران؛ بلکه همه مردم ایران باید همچون سردار سلیمانی یاد و راه شهیدان را تداوم بخشند و برای دفاع از انقلاب و سرزمین ایران اسلامی تلاش کنند.

خمری افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جان داد تا مسیر درست باقی بماند، او جانش را فدای ایران کرد تا ایران و ایرانی همیشه سربلند باشد.

سپیده خمری عضو کرمانی تیم ملی سپک تاکراست که هم اکنون خود را برای مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ و رقابت‌های کشوری سپک تاکرا آماده می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.