نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: صنایع دریایی مانند سایر حوزه‌های سرمایه گذاری، نیازمند کمک و حمایت است و باید موانع توسعه از سر راه آن‌ها برداشته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از موسسه شناوری شهید محلاتی بوشهر گفت: صنایع دریایی مانند سایر حوزه‌های سرمایه‌گذاری نیازمند کمک و حمایت است و باید موانع توسعه از سر راه آن‌ها برداشته شود.

او افزود: موسسه شهید محلاتی در زمینه ساخت و تعمیر شناورهای مختلف ظرفیت بالای تخصصی و علمی دارد و می‌تواند برای آینده استان مایه امید باشد به شرط اینکه ظرفیت این مجموعه ارزشمند، افزایش داده شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیران استانی و کشوری باید در سطوح مختلف از این مجموعه صنعتی و دانش بنیان حمایت کنند تا کار در سطح وسیع‌تری انجام شود و اهداف عزیزان ما در توسعه مجموعه محقق شود.

جمیری افزود: موسسه شناوری شهید محلاتی الگویی برای توسعه سایر بخش‌هایی است که در زمینه صنعت دریایی و ساخت شناور‌های کوچک و بزرگ فعالیت می‌کنند. 


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: این مجموعه به طور مستقیم و غیر مستقیم برای مردم ما اشتغالزایی کرده است و اگر افزایش ظرفیت داده شود میزان اشتغال در آن دو یا سه برابر بالا می‌رود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم با گره گشایی و حمایت مدیران اجرایی این صنعت، رونق یابد و مردم ما هم از نتایجش بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.