بیمارستان امام خمینی کرج با پیگیری دستگاه قضایی به طور قطعی به بنیاد شهید واگذار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز با تشریح نتایج نشست واگذاری قطعی مالکیت بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) کرج به بنیاد شهید انقلاب اسلامی، گفت: این بیمارستان نزدیک به ۱۰ سال با مشکلاتی مواجه بود که در دو سال اخیر با پیگیری جدی دادگستری کل استان البرز شاهد رفع موانع و آغاز به فعالیت این واحد درمانی بودیم.

او افزود: اشکالاتی در واگذاری و اداره این بیمارستان وجود داشت و شاهد اعتراض کارکنان به منظور عدم پرداخت مطالبات پرسنلی بودیم و موضوعات مربوط به پرداخت دیون بیمارستان و مسائل دیگر عملا منتهی به تعطیلی بیمارستان شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به ادعا‌های حقوقی که در این خصوص، سازمان همیاری شهرداری‌های استان و بنیاد شهید داشتند، گفت: پرونده‌ای در مورد بیمارستان در دادگستری کل استان طرح شد که در این راستا ابتدا ضمن ابطال واگذاری، مالکیت این بیمارستان به این دو نهاد اعاده شد و در شرایطی که در پیک کرونا قرار داشتیم در بازدید رئیس قوه قضاییه از استان، این بیمارستان رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

او افزود: برخی مشکلات این بیمارستان انباشت شده از قبل بود که با توجه به تصمیم به واگذاری این بیمارستان به بنیاد شهید، با پیگیری دستگاه‌های قضایی و اجرایی، ارزیابی اموال، دارایی‌ها و دیون بیمارستان انجام و توافقات در این زمینه به دست آمد.

فاضلی هریکندی گفت: بخش عمده این مشکلات پس از تحویل بیمارستان به بنیاد شهید، در حال مرتفع شدن است و معوقات پرسنلی و تعهدات در حال پرداخت است.

او افزود: با توجه به نیاز مردم کرج به خدمات درمانی با اقدامات تکمیلی بنیاد شهید برای تجهیز کامل بیمارستان، این خدمات گسترش پیدا کرده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با تلاش‌های انجام شده توافق نهایی و قطعی برای واگذاری بیمارستان حضرت امام (ره) کرج به بنیاد شهید انجام شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار