مشاور امور بانوان اداره آموزش‌وپرورش شهرستان فنوج گفت:در جشنواره بادبادک‌ها صدای شادی بیش از ۱۰۰ دانش آموز فنوجی به آسمان رسید.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سپیده نورا مشاور امور بانوان اداره آموزش‌وپرورش شهرستان فنوج گفت: این جشنواره با حضور بیش از ۱۰۰ دانش آموز در محل مدرسه دخترانه زینب‌کبری (س) فنوج و با هدف ایجاد شور و نشاط و افزایش شادابی در بین دانش‌آموزان برگزار شد.

سپیده نورا با اشاره به استقبال با شکوه دانش آموزان از این جشنواره گفت: جشنواره پرواز بادبادک‌ها فرصت مناسبی را پیش روی دانش‌آموزان قرار می‌دهد تا در کنار یکدیگر ورزش و تفریحات گروهی را تمرین کنند که چنین چیزی عامل گسترش روحیه همکاری، کار گروهی و همچنین ایجاد نشاط در بین دانش آموزان خواهد شد.

وی گفت: احیای بازی‌های بومی و محلی، برگزاری ایستگاه‌های تفریحی و مسابقات ورزشی ویژه دانش آموزان دختر از دیگر اهداف برگزاری چنین جشنواره‌هایی است.

این مقام مسئول گفت: در پایان این مراسم، به شرکت کنندگانی که بادبادک آن‌ها ساخت خودشان و مدت زمان بیشتری در پرواز باقی ماند، جوایزی اهدا شد.

همچنین خانم دهقان پور مربی پرورشی آموزشگاه زینب کبری (س) فنوج در خصوص اجرای این جشنواره گفت:این آموزشگاه با توجه به لزوم هر چه شادتر نمودن محیط آموزشی اقدام به برگزاری این جشنواره نمود که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار