فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در نشست با رئیس سازمان تعزیزات حکومتی استان تعامل و هم افزایی انتظامی و اداره تعزیرات حکومتی در مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز را ضروری و بسیار مهم قلمداد کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سردار  احمد طاهری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از معاونان انتظامی خود با حضور در سازمان تعزیزات حکومتی استان انتصاب شایسته  موسی عباس زاده محمودی   را به عنوان رئیس این سازمان تبریک گفت.

سردار طاهری  در این نشست که به منظور تشریک مساعی و همسو سازی ماموریت‌ها به ویژه در امر مبارزه با قاچاق کالا برگزار شد، گفت: قطعا همکاری‌های مشترک و هم افزایی می‌تواند به کنترل مطلوب‌تر بازار و مدیریت فضای کسب و کار و اقتصاد ومبارزه جدی با سودجویان و منفعت طلبان کمک کرد.

فرمانده انتظامی استان گفت: افزایش و تقویت تعامل انتظامی استان و اداره تعزیرات حکومتی باعث رسیدن به اهداف و خواسته‌های هر دو طرف، که چیزی جزء خدمات رسانی مطلوب اقتصادی به مردم عزیز استان می‌باشد، نخواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر این که در اجرای مطلوب برنامه‌ها و فعالیت‌های هر دو سازمان می‌بایست کار گروه متشکل از اعضای هر دو سازمان تقویت شود.

وی گفت: ضروری است همواره هم افزایی عملیاتی در دستور کار هر دو مجموعه قرار گیرد.

 پدیده شوم قاچاق یکی از عوامل جدی و مخرب اقتصاد کشور است

 موسی عباس زاده  رئیس اداره تعزیرات حکومتی استان هم دراین نشست  با قدردانی از تلاش فرمانده انتظامی استان و همکاری‌های هم جانبه در مبارزه جدی با قاچاق کالا از سوی پلیس امنیت اقتصادی، اداره نظارت بر اماکن عمومی و مجموعه انتظامی در سراسر استان پهناور سیستان وبلوچستان گفت:پدیده شوم قاچاق یکی از عوامل جدی و مخرب اقتصاد کشور است که کیان نظام را هدف قرار می‌دهد.

وی نقش انتظامی استان در انتظام بخشی به جامعه را نقشی بی بدیل عنوان کرد.

عباس زاده گفت: خدمت به مردم و ارتقای رضایتمندی مردم یکی از رسالت‌های جدی همه دستگاه‌ها و موجب بهبود ضریب امنیت در جامعه است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.