پاداش ۱۸۰ هزار دلاری اپل به کارمندان برای نه گفتن به پیشنهادات متا

شرکت اپل به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران دنیای فناوری در اقدامی جالب برای حفظ کارمندان خود به آن‌ها ۱۸۰ هزار دلار پاداش پرداخت خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از appleinsider، شرکت اپل تصمیم گرفته به استعداد‌های برتر خود پاداش قابل توجهی به ارزش ۱۸۰ هزار دلار پرداخت کند. این امر جهت جلوگیری از رفتن کارمندان به سمت شرکت Meta انجام می‌شود. به نظر می‌رسد جنگی تمام عیار برای شکار کارمندان توانمند بین اپل و متا شکل گرفته است. درنظر گرفتن جریمه و پرداخت پاداش برای متقاعد کردن استعداد‌های برتر جهت ماندن در هر دو شرکت استفاده می‌شود. به گزارش بلومبرگ پیشنهاد ۱۸۰ هزار دلاری اپل به کارمندانش بسیار وسوسه انگیز است. تا جایی که این رقم حتی خارج از بودجه فصلی این غول فناوری است. کارمندان ناشناسی فاش کرده اند که بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از مهندسان برای دریافت پاداش مد نظر مسئولان رده بالای اپل هستند. انتخاب به ظاهر تصادفی مهندسان و پرداخت مبالغ هنگفت برخی از کارمندان را عصبانی کرده است.

پاداش کلان

اپل قصد دارد رقمی بین ۵۰ تا ۱۸۰ هزار دلار سهام طی چهار سال به برگزیدگان اختصاص داده شود. این راهکار واکنش اپل به شکار مهندسان کلیدی بخش‌های AR، VR، ابزار‌های پوشیدنی و سایر بخش‌های این شرکت توسط متا باشد. متا در چند ماه گذشته حدود ۱۰۰ مهندس را استخدام کرده است. اپل همچنین به دنبال استخدام استعداد‌های برتر سایر شرکت‌ها است. اخیراً ادعا شده آندریا شوبرت، مدیر ارتباطات Meta AR به شرکت اپل می‌پیوندد. البته کارمندان اپل از شرایط کاری، بازگشت به دفاتر کاری در شرایط کرونا و سیاست‌های داخلی مبارزه با این بیماری در شرکت ناراضی هستند. اخیراً سری جدید پرداخت پاداش به کارمندان خرده فروشی نیز شروع شده است.

اپل


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار