۵۴ پذیرفته شده برتر آزمون سراسری ۱۴۰۰ با حضور فرماندار و جمعی از قشر‌های مختلف مردم، فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان در شهرستان راسک تجلیل شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سلیم کدخدا فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان راسک   در همایش تجلیل از پذیرفته شدگان آزمون سراسری  گفت: خداوند متعال را بابت نعمت‌ها و عنایات بی شمارش از جمله عطای فرصت برای برگزاری آیین تجلیل از مقام علم آموزی و دانش آموختگی شکر گفته و از تمامی بانیان و حامیان ودست اندرکاران مراسم سپاسگزاری می‌کنیم.

سلیم کدخدا گفت: قطعا این موفقیت ارزشمند ثمره یک تلاش هدفمند و برنامه محور بوده است .

وی گفت: هر کدام از شما وارد فصلی حساس و تعیین کننده از زندگی تان می‌شوید که با برداشتن هر قدم صحیح به سمت مقصد تکمیل یک افتخار ماندگار و تبدیل خود به سرمایه‌ی انسانی مؤثر جامعه نزدیک‌تر می‌شوید.

وی گفت: استخراج و بازگشت سربلندانه هریک از شما به مثابه کوبیده شدن میخ تحکیم برپایه‌های آموزش و فرهنگ شهرستان است، با حفظ این نگاه و تمرکز بر چشم انداز علمی دشواری‌های این مسیر را بر خود هموار و رنج این مجاهدت را به لذت امید مبدل کنید، از تمام ایام ولحظات و ظرفیت‌های دوره تحصیلات پیش رو به عنوان یک فرصت تکرار ناپذیر برای توسعه فکری، علمی، معنوی و شخصیتی خود بهره بگیرید، چون ارتباط مستقیمی بین میزان علم و عمق فکر و درک انسان‌ها و درجه مسوولیت پذیری وتاثیرگذاری آنان وجود دارد.

رییس شورای آموزش و پرورش راسک  گفت: علم موهبت بی بدیل خداوند منان برای شایسته‌ترین بندگانش است با شکر عملی و جهاد علمی، وسعت، ظرفیت و شخصیت انسانی خود را تضمین کنید، از هم اکنون در هدف‌گذاری‌های خود سهمی را برای ایفای مساعدت آموزشی در ایام فراغت در اعتکاف‌های دانش آموزی شهرستان در نظر بگیرید.

وی ادامه داد: به موازات آن ما نیز در مجموعه شورا‌های اداری و آموزش و پرورش شهرستان خود را متعهد کنیم زمینه‌های حمایت و مساعدت از نهضت اعتکافات علمی را گسترش دهیم.

وی بر بهره گیری از همه‌ی منافذ مشروع مالی و منابع فکری برای کمک و پشتیبانی از تقویت کمی و کیفی اعتکاف تاکید کرد.

کدخدا گفت: واقعیت منطقی و عقلانی این است که ما باید در هر زمینه ایی از خود متناسب با میزان توجه، برنامه ریزی، هزینه و سرمایه گذاری پیرامون آن مسأله انتظار کسب نتیجه داشته باشیم.

فرماندار راسک گفت: حقیقت این است که نتیجه و وضعیت امروز ما حاصل برداشت منصفانه از کاشت و داشت دیروزمان است، طبق تصمیم و هدف گذاری شورای آموزش و پرورش مدیران کلیه دبیرستان‌های شهرستان متناسب با عملکرد سابق برای ایجاد یا تقویت بازدهی در آزمون آینده متعهد به برنامه ریزی و فعالیت منظم هستند.

وی گفت: تحقق نتیجه‌ی مطلوب مستلزم هماهنگی، برنامه ریزی، حمایت، نظارت و ارزیابی دقیق توام با مداومت مشترک و جمعی همه‌ی ماست،.

وی گفت: حداقل یک رشد ۲ و نیم تا ۵ درصدی برای رشته‌های تحصیلی علوم تجربی و انسانی در سال پیش رو هدف‌گذاری شده است.

 در این همایش ضمن اجرای برنامه متنوع توسط دانش آموزان و فرهنگیان از استعداد‌ها و رتبه‌های برتر آزمون سراسری و اساتید و مدیران آموزشگاه‌های متوسطه سطح شهرستان با لوح سپاس و تندیس تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار