سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از نحوه برگزاری نشست‌های خبری قبل از مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نساجی مازندران در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: مربیان لیگ برتری به چه زبانی باید بگویند که دوستان نحوه برگزاری این نشست‌های خبری را تغییر دهند؟ تیم ما ساعت ۷ بعد از ظهر از اهواز به سمت اصفهان پرواز کرده و از محل اسکان تیم ما تا محل برگزاری نشست خبری نزدیک به ۵۰ دقیقه راه است. این مسئله تمام برنامه ریزی‌های تیم ما را مختل کرده است.

کمالوند در ادامه گفت: ما در این مدت می‌توانستیم با بازیکنان تیممان جلسه فنی برگزار کنیم و از طریق یک ویدیو به سوالات پاسخ دهیم. برای حضور در نشست خبری حدود ۳ ساعت وقت گذاشتم. پس چه زمانی باید با تیمم جلسه فنی برگزار کنم؟ شب مسابقه مربی باید تمرکز داشته باشد و راجع به آنالیز تیم مقابل و مباحث فنی جلسه برگزار کند. این رویه درست نیست و اگر انتقاد کنیم، ما را جریمه می‌کنند.

او درباره بازی تیمش با نساجی مازندران نیز گفت: مجموعه باشگاه نساجی از دوستان قدیمی من هستند و از آن‌ها بابت انتخاب ورزشگاه نقش جهان برای برگزاری بازی تشکر می‌کنم؛ زیرا برای برگزاری یک فوتبال خوب، بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که مجموعه فنی و باشگاهی نساجی فقط به دنبال نفس فوتبال هستند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود: ما از نساجی شناخت کافی داریم. نساجی تیم خوبی است که مربی جسور و جوانی دارد و از بازیکنان باکیفیتی بهره می‌برد. با این وجود ما تمام تلاشمان را برای برد انجام خواهیم داد. شاید در چند بازی نتایج خوبی نگرفته باشیم، اما در چند هفته گذشته تیم روی غلتک افتاده است و در جام حذفی و لیگ برتر، ۲ برد خوب به دست آوردیم.

کمالوند با اشاره به شرایط امکاناتی فوتبال مازندران گفت: به نظرم تغییر زمین بازی اتفاق مثبتی است. البته نباید فراموش کرد که مازندران مهد فوتبال است و بیش از ۶۰، ۷۰ درصد بازیکنان با کیفیت لیگ ما اهل مازندران هستند، اما وقتی در استانی زمین مناسب وجود ندارد، می‌توان از ورزشگاه‌های دیگر استان‌ها استفاده کرد. اصرار به برگزاری بازی در زمین بی‌کیفیت فقط به خاطر میزبانی یک اشتباه است. باید اجازه داد تا ورزشگاه‌های قائمشهر و ساری بازسازی شوند و همه شاهد یک فوتبال خوب باشند. در زمینی که حتی نمی‌توان توپ را کنترل کرد، چه فوتبالی می‌توان بازی کرد؟ به نظرم بازی فردا یک فوتبال جذاب و تماشایی از آب در خواهد آمد، چون هر ۲ تیم می‌خواهند فوتبال بازی کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار