رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از میزبانی گرمسار برای همایش پژوهشی "هنر و نیایش" و افتتاح یک نمایشگاه نقاشی در شاهرود خبرداد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نعمت الله قنبری نیکدل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار  با اشاره به میزبانی این شهرستان از برگزاری همایش پژوهشی "هنر و نیایش" با محوریت نمار زیباترین الگوی پرستش ابراز داشت: این همایش قرار است اسفند ماه ۱۴۰۰ در مجتمع فرهنگی هنری خورشید تابان گرمسار برگزار شود.

نعمت الله قنبری نیکدل افزود: مفهوم نیایش و شکل گیری فضای معماری دوران اسلامی، نیایش، درک و فایده از منظر بزرگان و هنر نیایش، نیایش هنر از موضوعات و محور‌های این همایش است که توسط استادان، پژوهشگران و کارشناسان معماری و شهرسازی، هنر‌های تجسمی و مباحث تخصصی نماز ارائه می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار گفت: این همایش با همکاری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شهرستان گرمسار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار خواهد شد.

خبر دوم فرهنگی هنری امروز سه شنبه هفتم دی ماه استان سمنان افتتاح نمایشگاه نقاشی آثار "حانیه صلواتی همدانی" در گالری سیب مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرستان شاهرود است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نقاشی زبانی جهانی است و برگزاری نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای تبادل تجربه میان هنرمندان است.

رضا مهدیان با بیان اینکه نقاشی یک حس ناب و زیبا است که هر کسی می‌تواند آنرا تجربه کند افزود: نقاشی می‌تواند به کیفیت زندگی بیفزاید.

این نمایشگاه تا نهم ۹ دی از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰ در گالری سیب مجتمع فرهنگی هنری مهر برای بازدید علاقمندان دایر است.

نمایشگاه نقاشی آثار "حانیه صلواتی همدانی" و هنرجویان با حضور دادستان شاهرود و جمعی از هنرمندان گشایش یافت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.