هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور با شکست خانگی شاهین کرمانشاه برابر پاس تهران به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سید احسان احسانی سرپرست تیم شاهین کرمانشاه در پایان این دیدار که عصر امروز (هفتم دی) در سالن قمر بنی هاشم (ع) کرمانشاه برگزار و با نتیجه یک بر صفر به نفع پاس تهران تمام شد در تشریح عملکرد بازیکنانش مقابل حریف تهرانی گفت: تیم پاس تهران یکی از تیم‌های پرمهره و حرفه‌ای حاضر در لیگ دسته اول فوتسال است که از قبل شناخت کاملی از آن داشتیم.

او افزود: این تیم در دیدار امروز هم بسیار پرتوان و پرتلاش ظاهر شد و توانست در ثانیه‌های پایانی به تیم ما شوک بدی وارد کند.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه ادامه داد: با وجود شکست بدی که در لحظات پایانی خوردیم، اما بازیکنان ما در هر دو نیمه، بازی پایاپایی را از خود نشان دادند و از دل و جان مایه گذاشتند.

او بیان داشت: علیرغم حملات و شوت‌های متعددی که به سمت دروازه تیم پاس تهران داشتیم، اما متاسفانه هیچکدام تبدیل به گل نشدند و در نهایت سه امتیاز بازی نصیب آن‌ها شد.

احسانی گفت: هنوز در ابتدای رقابت‌های لیگ هستیم و برای ادامه رقابت‌ها با برنامه ریزی دقیق و فشرده این شکست را جبران خواهیم کرد.

گفتنی است:تیم شاهین کرمانشاه در پایان هفته اول رقابت‌های لیگ با شکست خانگی برابر پاس تهران، بدون امتیاز در جایگاه ششم جدول گروه دوم این لیگ قرار گرفته است.

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال با حضور ۲۶ تیم در قالب سه گروه _ دو گروه ۹ تیمی و یک گروه ۸ تیمی _ در حال برگزاری است که تیم شاهین کرمانشاه در گروه دوم با تیم‌های ره سو تبریز، شهرداری ساوه، پوشاک امیلی اردبیل، پاس تهران، نفت امیدیه، مس سرچشمه، اسپیناس زنجان و سبحان فلز گرمسار هم گروه است.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: فوتسال ، کرمانشاه ، شکست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.