بسته حوادث امروز استان یزد هفت دی را در این بسته بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ اکبر شفیعی فرمانده انتظامی شهرستان اردکان، گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان بررسی موضوع با هدف کشف این سرقت‌ها در دستور ماموران تجسس کلانتری ۱۱ اردکان قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام بررسی‌های جامع و تحقیق میدانی ردپای سارق حرفه‌ای و سابقه دار را پیرامون سرقت‌ها شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی متهم را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ شفیعی گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی به ارتکاب ۱۱ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف که در ادامه برای وی پرونده قضائی تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: امنیت و آرامش شهروندان اولویت اصلی پلیس است و سامانه تلفنی ۱۱۰ شبانه روز آماده پاسخگویی به هموطنان و دریافت گزارش‌ها و اطلاعات آنان در حوزه نظم و امنیت اجتماعی و برخورد قانونی با هنجارشکنان است.

بیش از ۱۲ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ پلیس شهرستان یزد

سرهنگ سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، انقلابی در زمینه تعامل تنگاتنگ پلیس و مردم با هدف خدمت رسانی بهتر به شهروندان است.

سرهنگ زینلی ادامه داد: امروزه این سامانه برای خدمت رسانی به آحاد مردم، پایه گذاری شده و در اختیار اپراتور‌ها و ماموران پلیس ۱۱۰ قرار گرفته است که باید به نحو احسن از آن پاسداری شود.

او گفت: اپراتور‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اخبار و درخواست‌های مردمی را از جامعه و اقشار مختلف مردم جمع آوری کرده و به ماموران گشت‌های انتظامی ۱۱۰ ارجاع می‌دهند و این ماموران با حضور به موقع خود در محل حادثه یا رویداد، به فردی که دچار ضربه روحی، روانی، جسمی یا مادی شده است، یاری می‌رسانند.

سرهنگ زینلی گفت: در آذر سال ۱۴۰۰ مردم شهرستان یزد ۱۲ هزار و ۶۸۶ تماس عملیاتی با پلیس داشته اند که ماموران نسبت به رفع مشکل آن‌ها اقدام کرده اند.

کشف بیش از پنج کیلوگرم تریاک در آزاد شهر یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد، گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان یزد با شناسایی و دستگیری دو متهم به تهیه و توزیع مواد مخدر در بازرسی از خودروی متهمان بیش از پنج کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان یزد قرار گرفت.

سرهنگ زینلی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیق پلیسی با شناسایی متهمان به تهیه و توزیع مواد مخدر این افراد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

او ادامه داد: بر اساس این گزارش، ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند، این افراد با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری در حمل و جابجایی مواد مخدر فعالیت دارند که با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه خودروی متهمان متوقف و در بازرسی از آن بیش از پنج کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ زینلی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار