اوپو ۳ پتنت جدید را به ثبت رساند

شرکت اوپو ساخت سه گوشی با نمایشگر عقب را تایید کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، اوپو قبلا یک پتنت برای یک گوشی با دوربین زیر نمایشگر دریافت کرد و حالا این شرکت سه طرح دیگر را نیز به نمایش گذاشته که همه آن‌ها یک چیز مشترک دارند که آن، نمایشگر عقب در بخش دوربین است.

بسیار بعید است که این طراحی‌ها بخشی از سری Find X۵ باشند، اما کاربران دوست دارند شاهد انقلابی در نحوه استفاده از تلفن‌های هوشمند باشند و شاید اوپو بتواند این کار را انجام دهد.

نمایشگر پشت گوشی چیز جدیدی نیست. سری گوشی‌های Meizu Pro ۷ یک صفحه نمایش ۲ اینچی Super AMOLED را به ارمغان آورد، در حالی که Mi ۱۱ Ultra از پنل ۱.۱ اینچی Mi Band ۵ استفاده کرد. البته نباید Vivo NEX Dual Display را با دو نمایشگر فراموش نکنیم.

پتنت جدید اوپو

ممکن است اوپو استفاده از نمایشگر ثانویه را از صفحه نمایش‌های تاشو قرض بگیرد. البته در پتنت‌های صادر شده توسط WIPO (سازمان جهانی مالکیت فکری)، درباره حساس بودن یا نبودن این صفحه نمایش‌ها به لمس اطلاعاتی وجود ندارد.

همه این طراحی‌های دوربین و نمایشگر‌ها زیبا به نظر می‌رسند، اما احتمال زیادی وجود دارد که اوپو آن‌ها را فقط برای جلوگیری از استفاده رقبا ثبت کرده باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: پتنت جدید ، شرکت اوپو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار