پیام‌های رسیده در تاریخ ۷ دی ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشان www.yjc.news روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

گلایه از حضوری شدن امتحانات پایان ترم دانشگاه علوم پزشکی
با سلام ۲۰ روز دیگر امتحانات برگزار می‌شود رشته من هم پزشکی نیست، ولی در دانشگاه علوم پزشکی درس می‌خوانم واحد عملی نداشتم یک کلاس حضوری هم نرفتم اما ششم دی ماه نامه زدند که امتحانات به صورت حضوری برگزار می‌شود. بررسی کنید.


اختلال در سامانه کارت واکسن
سلام دوز دوم واکسن پدر و مادرم در سامانه ثبت نشده و اعلام هم کردیم و مشخصات ثبت شده جهت عدم ثبت دوز دوم، ولی بعد از گذشت بیش از ۲ ماه هیچ پیامکی برای ما ارسال نشده است. لطفا پیگیری کنید.


درخواست تبدیل وضعیت ایثارگران
سلام چرا خواسته ما برای تبدیل وضعیت ایثار گران در پتروشیمی گچساران ابلاغ نشده است درصورتی که در شرکت نفت تبدیل وضعیت صورت می‌گیرد.


بسته شدن وام ودیعه مسکن
با سلام، بنده یک زن تنها سرپرست خانواده هستم تمام مدارکم را تحویل بانک دادم ولی الان وام ودیعه مسکن به متقاضیان نمی‌دهند. پیگیری کنید.


گلایه دانش آموزان از برگزاری کلاس‌های حضوری
سلام من کلاس یازدهم هستم سرما یک طرف و کرونا از سوی دیگر مشکلات فراوانی را برای دانش آموزان هنگام امتحانات حضوری به وجود می‌آورد. لطفا پیگیری کنید.


تاخیر در تحویل خودرو
از تاریخ ۲۶ آذر طبق اعلام ایران خودرو ماشین ما آماده است، ولی تا کنون تحویل داده نشده است. پیگیری کنید.


نصب نشدن کتنور آب
سلام لطفا درخصوص انشعاب آب به منازل روستاییان رسیدگی وپیگیری شود. با تشکر


تعاونی روستایی
با سلام وخدا قوت، لطفا درمورد شرکت تعاونی روستایی هم رسیدگی گردد، منطقه روستایی برزاوند نیسیان شهرستان اردستان اصفهان قبلا دارای فروشگاه شرکت تعاونی روستایی بوده و اقلام و خواروبار سا‌کنان روستا را به قیمت تعاونی تامین و افراد روستا هم در تعاونی سهیم بودند درحال حاضر چند سالی است که شرکت تعاونی خیام روستایی تعطیل شده است لطفا در این مورد پیگیری کنید. باتشکر


نبود آسفالت و مشکل گرد و خاک و آبگرفتگی خیابان
معابر روستای امیرآباد واقع در استان گلستان شهرستان گرگان مدت ۳ سال است که آسفالت مناسبی ندارد و مشکلات زیادی از جمله آبگرفتگی سطح خیابان و گرد و خاک و مشکلات بهداشتی و رفت و آمد برای اهالی این منطقه ایجاد شده است خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


گلایه از افزایش قیمت تراکتور
باسلام بنده از طریق جهادکشاورزی شهرستان راور استان کرمان معرفی نامه خرید تراکتور گرفتم برای نمایندگی کرمان آذرماه مبلغ پنجاه و پنج میلیون پیش پرداخت دادم قیمت کلی صدوبیست وپنج میلیون بود که قرار شد مابقی مبلغ یک ماه بعد واریز کنم، ولی درعرض یک ماه شصت میلیون افزایش قیمت دادند. پیگیری کنید.

 

 برای اطلاع از اصول تصویربرداری خبری  اینجا  را کلیک کنید

انتهای پیام/

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۸ دی ۱۴۰۰
سلام وتشکر ، درخصوص مطلب درج شده انشعاب آب درروستا ترتیبی بعمل آید تا از طریق آبفا برحسب پروانه ساخت منزل به ساکنین و درخواست کننده واگذار گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۰۸ دی ۱۴۰۰
سلام ، انشاالله مشکل تعاونی روستایی درروستا ها برطرف شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۰۸ دی ۱۴۰۰
سلام وتشکر از رسیدگی به پیام و درخواست مخاطبان و انعکاس به مراجع ذیربط.
آخرین اخبار