معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: تردد ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر در زمان بارش بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی یزدانی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در نشست مدیریت بحران و هماهنگی راهداری زمستانی فارس گفت: به تمام شرکت‌های حمل ونقل کالا ابلاغ شده است در شرایط بارش از صدور بارنامه برای ناوگان حمل ونقل کالا بدون زنجیر چرخ بخصوص در محور‌های شریانی و حساس خودداری کنند و در صورت بروز تخلف، با خاطیان برخورد قانونی انجام می‌شود.

او همچنین افزود: تمام مدیران فنی شرکت‌های کالا و مسافر برون شهری استان نیز ملزم به کنترل دقیق ناوگان قبل از حرکت از لحاظ موارد ایمنی هستند.

یزدانی اظهار کرد: راهداری تلاش می‌کند در روز‌های پیش رو و با وجود بارش‌های پیش بینی شده، در حوزه‌های حمل و نقلی اعم از کالا و مسافر، ایمنی کامل را در جاده‌های فارس برای عبور و مرور کاربران جاده‌ای برقرار کنیم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای فارس تأکید کرد: از تمام رانندگان تقاضا داریم در محور‌های مواصلاتی فارس با توجه به بارش‌های پیش رو و لغزندگی جاده‌ها نکات ایمنی رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار