مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: هفدهمین نمایشگاه مجازی کتاب آذربایجان غربی از فردا به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

علیرضا نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، گفت: هفدهمین نمایشگاه کتاب آذربایجان غربی از فردا ۸ دی ماه تا ۱۴ دی به مدت یک هفته به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نوروزی اظهار کرد: در این نمایشگاه یک هزار و ۴۰ ناشر از کل کشور با ۱۲۰ هزار عنوان کتاب حضور دارند که ۲۲ ناشر از استان آذربایجان غربی است.

وی ادامه داد: ۵۵ عنوان برنامه جنبی با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران  با هدف گسترش فرهنگ کتاب خوانی نیز اجرا خواهد که بیشتر این برنامه‌ها تولید محتوا و به صورت مجازی است

نوروزی گفت: عصر شعر، کارگاه قصه و داستان، رونمایی کتاب‌های تازه، مسابقه همایش و … بخشی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: کتاب‌های نمایشگاه با ۴۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود و هر نفر می‌تواند با کارت ملی تا سقف ۲۰۰ هزار تومان خرید کند.

وی اضافه کرد: نحوه توزیع و ارسال کتاب‌های خریداری شده از طریق پست و به صورت رایگان صورت می‌گیرد و بر روی بسته‌های پستی عنوان هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب نوشته خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.