فرماندار اردبیل گفت: مراجعه مردمی برای تزریق دز سوم واکسن کرونا به ویژه در چند روز گذشته روند مطلوبی را نشان می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل امروز در حاشیه بازدید اماکن عمومی گفت: بیش از ۹۲ درصد افراد بالای ۱۲ سال دز اول و حدود ۷۹ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را در شهرستان اردبیل دریافت کرده‌اند.

او ادامه داد: همچنین ۹۳ درصد جمعیت دانش‌آموزی بالای ۱۲ سال دز اول و ۸۳ درصد دز دوم واکسن را دریافت کردند اما با این وجود از مسئولان آموزش و پرورش خواسته شده است تا نظارت دقیق‌تری بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس داشته باشند.

فرماندار اردبیل با تاکید بر تشدید نظارت‌ها در اماکن عمومی به دلیل احتمال شیوع سویه اُمیکرون، گفت: از اتحادیه‌ها و اتاق اصناف نیز خواسته شده است که نظارت مستمر بر بازار، پاساژها، تالارها و غذاخوری‌ها داشته باشند. 

او ادامه داد: ارایه خدمات در بانک‌ها، اداره‌ها، دفترهای پیشخوان و سایر مرکزهای خدماتی اردبیل هم باید با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی صورت بگیرد. 

امامی یگانه گفت: هرگونه اقدام پیشگیرانه برای کنترل شیوع احتمالی این بیماری در شرایط کنونی نقش موثری خواهد داشت و بر این اساس مقرر گردید اعضای پایگاه‌های بسیج، داوطلبان جمعیت هلال احمر و ناظران بهداشت محیط برای نظارت بر اماکن عمومی حضور فعالی داشته باشند. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.