صمد نیکخواه بهرامی برای انجام امور شخصی خود در خارج از کشور فعلا به ایران نمی‌آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان که فصل گذشته  لیگ برتر بسکتبال در تیم بسکتبال مهرام بازی می‌کرد. بعد از بازی‌های المپیک برای استراحت و حل کردن مشکلات تحصیلی خود راهی آمریکا شد. همین امر موجب شد تا در بازی‌های دور رفت مهرام حضور نداشته باشد. طبق اعلام مسئولان باشگاه مهرام نیکخواه بهرامی قرار بود برای بازی‌های دور برگشت به ایران بیاید تا برای مهرام بازی کند، اما کاپیتان تیم ملی فعلا به ایران نخواهد آمد.

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت حضور صمد نیکخواه بهرامی در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: صمد نیکخواه بهرامی به دلیل مشکلات تحصیلی و کاری که برای او در خارج از کشور پیش آمده است فعلا نمی‌تواند به ایران بیاید، اما هر زمانی که به ایران بیاید ما از او استقبال می‌کنیم و موجب خوشحالی ما خواهد بود. آخرین باری با صمد صحبت کردم به مشکلات پیش آمده اشاره کرد و اعلام کرد که باید مشکلات خود را حل کند و بعد راهی ایران شود.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در خصوص آخرین وضعیت تیم خود نیزگفت: بازیکنان سخت تلاش می‌کنند و تمرینات خود را انجام می‌دهند تا در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال نتیجه خوبی را بگیرند. هدف بازیکنان قهرمانی است و جزء مدعیان بزرگ لیگ هستیم و کار که می‌توانیم انجام دهیم این است که هر روز تلاش کنیم تا به هدف خود برسیم. لیگ بسکتبال هم تا به این جای کار بسیار خوب برگزار شده است با توجه به شرایط خاص نسبت به حضور ویروس کرونا مسابقات لیگ در شرایط خوبی برگزار شده است. چرا که برگزاری مسابقات در این شرایط سخت کار دشواری بود که فدراسیون به خوبی آن را مدیریت کرد و امیدوارم بازی‌های بسیار جذابی را هم در مرحله پلی آف شاهد باشیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار