رئیس ورزش و جوانان مریانج از برگزاری بزرگترین تورنمنت فوتسالی غرب کشور به میزبانی هیأت فوتبال این شهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اکبر تجری رئیس ورزش و جوانان مریانج با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال، اظهار کرد: هیأت فوتبال مریانج همه ساله به مناسبت حماسه ۹ دی ماه، اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال با عنوان «جام بصیرت» می‎کند.

او با بیان اینکه این مسابقات چهارمین دوره متوالی خود را آغاز کرده و در سالن ۲ هزار نفری مجموعه شهید علیرضا حاجی‎بابایی برگزار می‎شود تصریح کرد: این تورنمنت به عنوان معتبرترین و بزرگترین تورنمنت فوتسالی غرب کشور معرفی شده و در این دوره نیز ۳۲ تیم از سراسر شهرستا‎های استان از جمله، همدان، ملایر، اسدآباد، بهار در آن حضور دارند.

رئیس ورزش و جوانان مریانج بیان کرد: درخواست شرکت در مسابقات توسط تیم‎های مختلف بسیار بالاست، اما تیم‎های شناخته شده‌ای که از بازیکنان فوتسالی با کیفیت استفاده می‎کنند توسط کمیته فنی انتخاب و در نهایت راهی مرحله قرعه کشی می‎شوند.

تجری اضافه کرد: برگزاری یک تورنمنت سنگین با شرکت ۳۲ تیم و در سطح فنی و کیفی بالا، کار بسیار سختی است که همکاران ما در هیأت فوتبال مریانج در راستای توسعه فوتسال استان، آن را اجرایی می‎کنند.

او از اهدا جایزه نقدی به تیم‌های برتر خبر داد و گفت: جوایز تیم‎های برتر به صورت نقدی در مراسم اختتامیه مسابقات همراه با تندیس و لوح به تیم‌های اول تا سوم اهدا خواهد شد.

رئیس ورزش و جوانان مریانج بیان کرد: دور مقدماتی این مسابقات امروز به پایان رسیده است و ۱۶ تیم‎ها راه یافته به دور حذفی مسابقات از روز جمعه برابر هم به میدان خواهند رفت. همچنین تماشاگران نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با فاصله گذاری اجتماعی شاهد برگزاری مسابقات در روی سکو‌ها هستند.

تجری خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که در ایام شهادت سردار سلیمانی مسابقات فینال و رده‎بندی و همچنین مراسم اختتامیه مسابقات را به حضور مسئولان ارشد استان برگزار کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.