عمیدزاده واکنش مردم را در حماسه ۹ دی نشان از ولایتمداری آن‌ها دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، نادر عمیدزاده روز سه‌شنبه در نشست بزرگداشت حماسه ۹ دی و دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ۹ دی نماد ولایتمداری مردم و حرکت در مسیر آرمان‌های اسلام و انقلاب است و حضور با بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری درس عبرتی شد برای کسانی که هنوز در خواب غفلت بودند.

او با اشاره به خدمات شهید سلیمانی در سیل ۹۸ در استان خوزستان افزود: حضور سردار در مناطق سیل زده خوزستان باعث تقویت روحیه امید در مردم و مسئولان شد و باید شرکت های بزرگ مستقر در خرمشهر از جمله نفت و گاز اروندان، فولاد، بندر و دریانوردی باید به مسئولیت اجتماعی خود در این منطقه عمل کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر در بخش دیگری به فرارسیدن دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی شخصیتی فراملی بود که به نماد وحدت تبدیل شد و محبوب آزادی خواهان جهان شده است.

محد لویمی، فرمانده سپاه خرمشهر نیز در این نشست بیان کرد: خدمت رسانی به مردم در مناطق کم برخوردار از اهداف بسیج خرمشهر است و به مناسب این حماسه و جوشش فکری مردمی یک گروه ۳۰ نفره پزشکی برای ویزیت رایگان در مناطق کم برخوردار و روستایی خرمشهر مستقر می‌شود.

انتهای پیام / ا

برچسب ها: بسیج خرمشهر ، 9 دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.