سرپرست شرکت گاز البرز از استقرار شبانه‌روزی کشیک زمستانه گاز رسانی در این استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سید رضا غفاریان، سرپرست شرکت گاز البرز، حفظ و پایداری شبکه گازرسانی، حفاظت هرچه بیشتر از شبکه‌ها و انشعابات گاز استان، بررسی حجم مصرفی گاز مشترکان در زمان اوج مصرف را از اهداف اجرای طرح کشیک زمستانی دانست.

او بر لزوم آمادگی کامل نیرو‌های عملیاتی و بهره برداری گاز این استان تاکید کرد، افزود: ارسال اطلاعات مربوط به شهر‌ها نیروگاه‌ها و صنایع عمده ستاد شرکت ملی گاز ایران انجام هماهنگی‌های لازم در مورد بروز افت فشار گاز در مناطق مختلف این استان و انجام اقدامات لازم در زمان ابلاغ اعمال محدودیت مصرف گاز از دیگر وظایف این سامانه شبانه روزی است.

غفاریان گفت: نیرو‌های کشتی کج زمستانی در ساعات خارج از وقت اداری و روز‌های تعطیل نیز به صورت ۲۴ ساعته استمرار گازرسانی دراین استان را رصد می‌کنند تا هر گونه نقص احتمالی در فرایند گاز رسانی را در سریعترین زمان ممکن شناسایی و اقدامات لازم را به عمل آورند.

سرپرست شرکت گاز البرز افزود: علاوه بر پایگاه کشیک پست‌های امداد گاز نیز به صورت شبانه روزی مشغول سرویس دهی به مشترکان  هستند و در این خصوص با پایگاه کشیک مستقر در اداره مرکزی همکاری تنگاتنگی دارند.

طرح کشیک زمستانی هر ساله از اول آبان ماه شروع و تا پایان نیمه اول فروردین سال بعد فعال می‌شود.

انتهای پیام /ر.ن

برچسب ها: گاز طبیعی ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.