خادمیاران رضوی منطقه ۸ تهران، چهارشنبه هر هفته در محل مسجد جامع نارمک خدمات مشاوره حقوقی رایگان به اهالی این منطقه ارائه می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خادمیاران رضوی منطقه ۸ تهران، چهارشنبه هر هفته در محل مسجد جامع نارمک خدمات مشاوره حقوقی رایگان به اهالی این منطقه ارائه می‌کنند. با توجه به ضرورت و اهمیت ارائه خدمات مشاوره‌ای به افراد کم اطلاع از امور حقوقی و قضایی و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان، خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۸ تهران با حضور در مسجد جامع نارمک چهارشنبه هر هفته به شهروندان خدمت مشاوره حقوقی ارائه می‌کنند.

ساکنین محترم منطقه ۸ تهران می‌توانند برای استفاده از خدمات مشاوره حقوقی مانند قوانین کیفری، خانواده، چک، سفته، تنظیم قرارداد، دادخواست و... چهارشنبه شب‌ها پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل مسجد جامع نارمک به نشانی خیابان شهید ثانی، خیابان سمنگان مراجعه فرمایید تا خدمات مشاوره‌ای متناسب با نیاز خود را دریافت کنند.

سفره اطعام رضوی در منطقه ۸ تهران پهن شد

همچنین  در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) و به همت دونفر از خواهران خادمیار کانون منطقه ۸ تهران به منظور اطعام نیازمندان و محرومان منطقه تعداد ۳۵۰ پرس غذای نذری شامل عدسی، آش و شله زرد طبخ و بین این عزیزان توزیع شد.

طرح اطعام نیازمندان از پویش‌های خداپسندانه‌ای است که به همت خادمیاران رضوی در سراسر کشور در جریان است و نیکوکاران گرامی نیز می‌توانند برای مشارکت و همکاری در انجام این پویش خیرخواهانه با کانون خادمیاران محل زندگی خود در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار