بازیکن بانو فوتبال کشورمان در خصوص مسائل مختلف توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، الهام فرهمند بازیکن بانو فوتبال کشورمان در مورد اردو‌های آماده سازی فوتبال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ اردو‌های منظمی را برای تیم ملی فوتبال بانوان تدارک دید. حمایت‌های فدراسیون فوتبال ادامه دارد و خداراشکر آن‌ها سر تمرین ما می‌آیند که این یک انگیزه خوبی برایمان است. این توجه‌ها و آمدن به تمرین‌ها باعث می‌شود تا ما با روحیه بهتری راهی مسابقات پیش رو شویم.

او ادامه داد: با دخترم به این مراسم آمدم. او ۵ ماه دارد و خیلی زود است تا از من جدا شود. او شیرخوار و من باید حتما او را کنار خودم داشته باشد. با صحبت‌هایی که با فدراسیون داشتم، فرزند هم در این اردو‌ها حضور خواهد داشت. وقتی من تمرین می‌کنم، مادرم از او مراقبت می‌کند. سرباز تیم ملی فوتبال بانوان هستم .

فرهمند درباره امکاناتی که در اختیار بانوان کشورمان است، تصریح کرد: در حال حاضر، همه چیز خوب است و کادر فنی در ۲ روز گذشته به سراغ‌های لباس‌های جدید رفتند. آن‌ها گفتند لباس‌هایی که در اختیار تیم ملی آقایان قرار می‌دهند، در اختیار ما هم می‌گذارند. فعلا تبعیضی در این خصوص ندیده ام.

او در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تمریناتمان منظم است و پایدار است. صبح و بعد از ظهر، تمرین داریم. شرایط اردو و امکانات خوب است و مشکلی نداریم. ۱۴ تا ۲۴ دی، در کیش اردو داریم و فکر می‌کنم شرایط فراهم است تا بهترین عملکرد را در مسابقات پیش رو داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار