معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین از آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به ۲ هزار و ۶۸۸ مددجو در ۸ ماه نخست امسال خبر داد..

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  سید مرتضی دهقانی محمدآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: پس از شناسایی توانایی و استعداد مددجویان و تطبیق آن با شرایط بازار کار، موضوع آموزش پیگیری می‌شود به طوری که در هشت ماه نخست امسال دو هزار و ۶۸۸ مددجو دوره‌های مختلف آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را در راستای آموزش‌های کسب و کار گذراندند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: برای آموزش از همکاری و تعامل فنی و حرفه‌ای استفاده می‌کنیم و دوره‌های مختلف آموزشی برای مددجویان برپا می‌شود البته برای زنان سرپرست خانوار بیشتر اشتغال خانگی مورد توجه است.

دهقانی محمدآبادی خاطرنشان کرد: در این فرایند اشتغال زایی هدایت و مشاوره بسیار مهم است که این موضوع با راهبران شغلی مهیا شده است تا مددجو بتواند با شناخت و راهنمایی بیشتری به کار و تلاش بپردازد.

وی افزود: راهبران شغلی مشاوران این نهاد هستند تا راهنمایی و هدایت‌های لازم را به مددجویان ارائه کنند تا مددجوی بیکار و بدون درآمد به مددجوی بدهکار تبدیل نشود چراکه در اشتغال زایی شناخت مناسب از بازار کار، امربسیار مهمی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار