هاشمی گفت: اولین جشنواره فیلم مستند شهیدسلیمانی روز جمعه دهم دی با حضور وزیر بهداشت در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  هاشمی دبیر نخستین جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت در وزارت بهداشت گفت: طرح شهید سلیمانی در دوران کرونا بسیار موفق عمل کرده است.

او افزود: مقام معظم رهبری بر ثبت ایثارگری‌های کادر درمان و ایثار و سلامت تاکید داشتند تا بتوانیم آثار ماندگاری در این زمینه داشته باشیم. از دانشگاه‌های علوم پزشکی و جمع هنرمندان سراسر کشور با ارسال فراخوان خواستار شدیم تا آثار هنری خود را به صورت فیلم مستند با موضوع طرح شهید سلیمانی در اختیار وزارت بهداشت قرار دهند تا بتوانیم از آن‌ها بهره برداری کنیم.

دبیر نخستین جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت گفت: روز جمعه ۱۰ دی اولین جشنواره فیلم مستند شهیدسلیمانی با عنوان جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت در کرمان با حضور وزیر بهداشت برگزار خواهد شد و در گام‌های بعدی از این آثار استفاده‌های بهتری خواهیم داشت.

او افزود: ۹۱ فیلم به جشنواره ارسال شده و آثار توسط بهترین اساتید فیلم مستند داوری شده است تا افراد برگزیده روز جمعه معرفی شوند و ۱۵ نفر در این زمینه انتخاب شده اند و محتوا برای ما حائز اهمیت زیادی است. در کنار لوح تقدیر حتما هدایایی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار