عضو شورای شهر تهران گفت: منطقه ٩ تهرن با ۲۵ هزار جمعیت، بانک، درمانگاه و مدرسه ابتدایی و بالاتر ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در سی و پنجمین جلسه علنی شورا در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: انتقال فرودگاه مهرآباد آرزوی مردم منطقه ٩ است و همچنین بزرگراه یادگار امام تکمیل نشده است و مردم نگران هستند که این بزرگراه هم تکمیل نشود و مانند انتقال فرودگاه مهرآباد بی تکلیف بماند.

وی ادامه داد: مردم این منطقه سال هاست معطل این هستند که آیا شهرداری ملک آن‌ها را می‌خرد یا خیر، همچنین بافت فرسوده در منطقه ٩ خطر آفرین خواهد شد.

امانی بیان کرد: عدم لایروبی معابر نیز از دیگر مشکلات منطقه ٩ بوده است این آلودگی و عدم لایروبی باعث افزایش موش در سطح محله شده است. محله‌ای با ۲۵ هزار جمعیت، بانک، درمانگاه و مدرسه ابتدایی و بالاتر ندارد.

عضو شورای شهر تهران گفت: حضور معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها به دلیل عدم تکمیل پروژه یادگار امام و نبود مرکز درمان اعتیاد باعث استقرار در این منطقه شده است همچنین دو گود بزرگ رها شده در این منطقه وجود دارد که شهرداری گفته بود می‌خواهیم آن را پارکینگ طبقاتی کنیم و این اقدام صورت نگرفته است و درختان این منطقه درحال خشک شدن است.

امانی بیان کرد: شهرداری توجه ویژه به مشکلات مردم در این منطقه داشته باشد، تکمیل بزرگراه و خرید خانه‌های مردم این مناطق توسط شهرداری و رفع مشکلات فاضلاب این منطقه در دستور کار شر‌کت فاضلاب باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار