نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنرانی در کنست گفته است قدرت‌های جهانی ایران را در نقطه قوت می‌بینند و همانگونه با او رفتار می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر در ادامه سخن پراکنی های خود علیه کشورمان گفت قدرت‌های جهانی باید موضع محکم تری در مذاکرات هسته‌ای با ایران اتخاذ کنند.

نفتالی بنت در مصاحبه با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: قدرت‌های جهانی ایران را در نقطه قوت می‌بینند و همانگونه با او رفتار می‌کنند.

رژیم صهیونیستی بارها موضع مخالف خود را درباره مذاکرات هسته ای ایران اعلام کرده و چندی پیش هم ایران را تهدید به حمله کرد. گزارش‌ها در هفته‌های اخیر نشان داده است که ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران آماده نیست. ایهود باراک، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با انتقاد از رویکرد نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد ایران و آمریکا، ادعا‌های اخیر علیه تهران را لفاظی‌های تو خالی خواند.

در برنامه طنز انتقادی شبکه صهیونیستی «کان»، تهدیدات رژیم اشغالگر درباره حمله به ایران و برنامه‌های مسئولان این رژیم برای اجرای چنین حمله‌ای به سخره گرفته شد. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در کنست نیز گفت که اسرائیل مخالف بازگشایی کنسولگری آمریکا برای فلسطینیان در اورشلیم است و بار‌ها موضع خود را مبنی بر اینکه جایی برای کنسولگری فلسطین در بیت المقدس وجود ندارد، روشن کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار