رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب از دستگیری شکارچیان غیرمجاز با تلاش محیط بانان در سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیانوش احسانی پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب گفت: در پی گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت شهرستان سرپل ذهاب، محیط بانان این اداره موفق به شناسایی یه اکیپ شکارچی غیرمجاز و کشف و ضبط ۷ قطعه فاخته و یک قطعه دراج از آنان شدند.

او افزود: از این گروه شکارچی، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی پران نیز کشف و ضبط شد.

احسانی پور بیان داشت: پس از تشکیل پرونده تخلف برای متخلفین، جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

او ادامه داد: پایش مناطق تحت مدیریت بصورت شبانه روزی توسط محیط بانان صورت خواهد گرفت و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی متخلفین، با آنان برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب در پایان از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان سرپل ذهاب درخواست کرد در صورت مشاهده تخلف‌های زیست محیطی مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۵۴۰ در میان بگذارند.

کشف و ضبط بیش از ۳۰۰ متر تور ماهیگیری در سنقر و کلیایی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنقر و کلیایی از کشف و ضبط بیش از ۳۰۰ متر تور انتظاری و چند قطعه ماهی در رودخانه گاورود خبر داد.

 مهرداد شهبازی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنقر و کلیایی با اعلام این خبر گفت: در پی پایش گشت و کنترل شبانه مناطق تحت مدیریت شهرستان و در رودخانه گاورود در مرز دو استان کرمانشاه و کردستان، چند رشته تور ماهیگیری انتظاری به مجموع بیش از ۳۰۰ متر و چندین قطعه ماهی کشف و ضبط شد.

شهبازی افزود: در این راستا دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تخلف زیست محیطی تحویل دستگاه قضایی شدند.

او اظهار داشت:  پایش مناطق تحت مدیریت بصورت شبانه روزی توسط مأمورین یگان حفاظت محیط زیست سنقر انجام می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مطابق با ضوابط و مقررات زیست محیطی با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.