معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: ۶۲۰۰ نفر در این شهرستان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و دز سوم نقش مهمی در پیشگیری از اُ، میکرون دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر الهام عظیمی ،معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:با توجه به واکسینه شدن عموم مردم این سویه‌ی خطرناک تحت تاثیر چند سناریوی شیوع، شدت ابتلا، دریافت دز سوم و استفاده از ماسک قرار دارد و ضروری‌است هوشیاری ستادکرونا بیش از قبل شود.

او افزود: ۶۲۰۰ دز در نوبت سوم تزریق و منتظر ۱۱ هزار و ۱۹۳ شهروند دیگر برای دریافت این دز هستیم و هیچ مشکلی برای تامین واکسن در اسدآباد وجود ندارد.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود:از پنج آذر تاکنون فوتی بر اثر کرونا در اسدآباد ثبت نشده است.

عظیمی در ادامه درصد نمونه‌های مثبت تست سریع در هفته گذشته را دو درصد و در تست pcr صِفر اعلام کرد و افزود:تاکنون در اسدآباد موردی از ابتلا به سویه جدید اُ، میکرون ثبت نشده است.

او میزان تزریق دز اول ۱۲ تا ۱۸ سال را در اسدآباد  ۸۷ درصد  و در دز دوم را ۷۷ درصد اعلام کرد و گفت:متوسط تزریق دز دوم افراد بالای ۱۸ سال در شهرستان  ۷۴/۴٪  درصد است  و ضرورت دارد  شهروندانی که  واکسن نزده اند هرچه سریعتر اقدام به دریافت واکسن نمایند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد رعایت فاصله اجتماعی در مدارس شهرستان را ۵۲٪ اعلام و عنوان کرد:رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این هفته  بهتر شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.