استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نقش رسانه، فرهنگ‌سازی، انتقال موضوعات و شناخت در بحث مبارزه با مواد مخدر دارای اهمیت است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)  گفت: نقش رسانه، فرهنگ‌سازی، انتقال موضوعات و شناخت در بحث مبارزه با مواد مخدر دارای اهمیت است.

حسین مدرس خیابانی  گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر اگر تمامی دستگاه‌ها به وظایفشان به خوبی عمل نکنند همه فشار برروی قوه قهریه، سیستم‌های انتظامی و مرزبانی خواهد بود که این اتفاق قابل قبول نیست.

وی  گفت : همه دستگاه‌ها از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره آموزش و پرورش، صدا و سیما و فرمانداری‌ها برای مبارزه با مواد مخدر باید مصمم و قوی وارد میدان شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان  گفت: همه اعضای شورای کمیسیون مبارزه با مواد مخدر استان باید برای ایجاد کارخانه استحصال دارو از این مواد در جهت جذب سرمایه‌گذار تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد کار اجرایی و ۵۰ درصد نقش رسانه در پیشبرد امور دارای اهمیت است گفت: صداوسیما و رسانه در بحث مبارزه با مواد مخدر جایگاهشان بسیار راهبردی و دارای اهمیت است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار