رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی گفت: چالش‌های مدیریت پسماند تبریز با همکاری پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان رفع می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، واعظی رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی در دیدار با مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز، گفت: پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان آذربایجان شرقی، ظرفیت‌های علمی بالایی برای رفع مشکلات و چالش‌های مدیریت پسماند این شهر دارند و می‌توان از این ظرفیت‌ها برای رفع این چالش‌ها استفاده کرد.

وی اظهار داشت: ایجاد دفتر تحقیقات و فناوری در سازمان مدیریت پسماند موجب برقراری ارتباط تنگاتنگ بین این سازمان با پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان می‌شود تا راهکار‌های لازم در زمینه مدیریت پسماند اتخاذ شود.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با اشاره به تدوین و امضای تفاهم‌نامه عملیاتی و اجرایی در جلسات آینده بین پارک علم و فناوری و سازمان مدیریت پسماند و تشکیل کمیته علمی مشترک گفت: ایجاد و اجرای جشنواره رویش در حوزه مدیریت پسماند در آینده نزدیک در سطح کشوری با همکاری سازمان مدیریت پسماند و پارک علم و فناوری برگزار می‌شود.

واعظی ادامه داد: در دوره مدیریت جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، زمینه برای مشارکت شرکت‌های دانش بنیان در نحوه مدیریت پسماند فراهم شده تا روش‌های علمی و پیشرفته جایگزین مدیریت سنتی پسماند شهری شود.

 فاتح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز نیز در این جلسه گفت: هر چقدر بتوانیم در مدیریت پسماند از علم و فناوری و تفکر استفاده کنیم، کمتر دچار آزمون و خطا خواهیم شد.

 فاتح ابراز امیداوری کرد، با حمایت‌های علمی و اجرایی پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از روش‌های علمی و پیشرفته در زمینه مدیریت پسماند تلاش می‌شود خدمات ارزنده‌ای به شهروندان ارائه شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.